Klacht Media Markt: Media Markt levert niet en komt geen enkele afspraak na.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 381800
Gebruiker
E.C.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Inmiddels zijn we een week verder, uren aan de telefoon, een eerdere klacht op klachtenkompas waar uiteraard niet op is gereageerd door Media Markt en nog steeds heeft Media Markt niet teruggebeld, hebben we nog steeds geen koelkast.
Om voor de 5e keer te horen dat ik echt binnen 48 uur wordt teruggebeld....

Schandalige service! Ik ben woest!

En als je de order wilt cancelen en met credit card hebt betaald mag je wachten tot eind september 2019 voordat je je geld terugkrijgt. Ben ik een bank van lening?

De oplossing

dat heb ik al eerder geschreven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.C.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen