Klacht Media Markt: Media Markt Megadeal 100 Euro Cashback actie Samsung Galaxy Note 10.1 2014

HH

Op 1-4-2014 bij Media Markt Bergen op Zoom speciale Megadeal cashback actie Samsungl Galaxy Note 10.1 2014 Edition aangeschaft.
De cashback is niet te registeren via de speciale Samsung / Mediamarkt promosite:
Komt iedere keer terug naar de inlogsite terwijl ik wel inlog met mijn Samsung Account.
Registratieformulier is dus niet te benaderen of te downloaden.
Ben hier ruim een week met Samsung over bezig via Consumercare en het betaald telefoonummer (0900-7267864). Ik vraag ze simpel om mij een formulier te sturen omdat deze site niet werkt maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Ik hoop dat MM hier actie opneemt omdat dit een speciale deal was tussen Samsung en MediaMarkt/Saturn zodat ik het registratieformulier op tijd krijg.

Media Markt
    Geachte heer Henzen,Bedankt voor het melden van uw klacht.Zojuist heb ik telefonisch contact met u gehad en de klacht met u doorgenomen.
    Zoals aangegeven leg ik uw klacht voor bij Samsung met het verzoek dit spoedig op te lossen.Zodra ik meer informatie over deze kwestie heb neem ik contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    HH
    Geachte heer Pakvis,
    Hartelijk dank voor uw snelle reactie.
    Samsung adviseert mij nu om een andere internetbrowser te gebruiken. Het schijnt dat Firefox niet werkt met de promosite....
    Dus Chrome geïnstalleerd en hiermee kon ik het registratie-formulier binnen halen.
    Op dit formulier komt echter MediaMarkt Bergen op Zoom niet voor dus heb ik dat handmatig op het formulier vermeld.
    Hierbij sluit ik deze klacht af. Thx
    Media Markt
    Geachte heer Henzen, Bedankt voor uw reactie. Fijn om te vernemen dat de cash back aanvraag gelukt is.Wij wensen u heel veel plezier met uw tablet.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?