Klacht Media Markt: Media Markt repareert ondeugdelijk product niet

Klachtnummer
# 389643
Gebruiker
Sylvie88
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ruim drie jaar geleden heb ik een Samsung wasmachine gekocht bij Media Markt. Hij is nu al kapot, de as is gebroken. Op internet lees ik dat veel van deze wasmachines dit defect hebben na een paar jaar. Ik heb Media Markt benaderd en verzocht om de wasmachine kosteloos te repareren of vervangen vanwege het recht op een deugdelijk product. De wasmachine is buiten mijn schuld om kapot gegaan en ik had mogen verwachten dat de machine het nog zou doen na 3 jaar. Echter wil Media Markt niet de volledige kosten op zich nemen, ze willen slechts een gedeelte van de reparatie vergoeden.

De oplossing

Ik zou graag willen dat Media Markt de wasmachine repareert zonder dat ik een bijdrage moet leveren aan de kosten hiervan. Of dat zij een deel van het aankoopbedrag terugbetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen