Opgelost door Media Markt: Media Markt verlaagt prijs direct na mijn aankoop en negeert mijn retourverzoek

Dhr Sol

Enige tijd geleden kocht ik een mobiele airco bij Media Markt. Ik heb spijt dat ik bij Media Markt heb besteld en niet bij BCC, bol.com of Coolblue. Ik voel mij enorm slecht behandeld door Media Markt.

Na mijn aankoop merkte ik dat de airco ongeveer 30 euro in prijs was gedaald. Ook merkte ik dat de airco meer geluid produceerde dat de +/- 60 dB die op de website werd aangegeven. Ik stuurde binnen 14 dagen een e-mail met een verzoek tot compensatie voor de prijsdaling of anders een retour van mijn bestelling, zodat ik deze opnieuw voor de lagere prijs kon bestellen. Bij mijn e-mail had ik een begeleidende PDF gedaan van ca. 3/4 pagina's met de benodigde informatie. Het was teleurstellend dat de medewerker dan ook zo blind was om niet verder te scrollen dan de eerste pagina en om dan tegen mij te zeggen dat de resterende pagina's ontbraken. Dit klopte gewoonweg niet. Het onprofessionele gedrag en klant-verwaarlozing ging verder doordat ik op mijn opeenvolgende e-mails geen antwoord meer kreeg. Nee dit is geen no-reply e-mailadres, dit was gewoon het e-mailadres van Media Markt in Amsterdam West! Ik heb twee e-mails gestuurd met uiteindelijk een herhaling van mijn retourverzoek, die compleet werden genegeerd! Dit is een schande en het management van Media Markt zou zich diep moeten schamen! Ik heb dan ook mijn les geleerd, welke ik zeker zal doorvertellen binnen mijn (online) sociale netwerk. Geen Media Markt meer voor mij in de toekomst! Als zij zo doorgaan, zal het mij niet verbazen wanneer ze failliet gaan.

Ik beschouw de zaak als opgelost wanneer Media Markt mij alsnog het verschil in prijsdaling restitueert middels een cadeaubon of terugbetaling, dat plaatsvond direct na mijn bestelling.

Geachte heer,

Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen, excuses voor het ongemak.
    De case is doorgezet naar desbetreffende vestiging, zij zullen de case behandelen en u voorzien van een inhoudelijke reactie.

M.Hoogendijk
    Geachte meneer,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses voor het ontstane ongemak. Wij hebben het eerdere geplaatste bericht aangepast.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

M. Hoogendijk
    MediaMarkt Nederland
    Dhr Sol

Ik ben helaas nog steeds niet benaderd door uw collega's van Media Markt Amsterdam-West. Dit is echt absurd en schandalig. Hier klopt iets niet. Dit vereist nader onderzoek.

Beste Soley,

Ik zie in onze systemen dat er een mail verstuurd is naar uw email adres waarbij u bent voorzien van een respons.

''thebureau.*******@gmail.com''

M.Hoogendijk
    Dhr Sol

De verlate reactie was kort en slechts een herhaling van de allereerste reactie. Er zijn inmiddels meerdere maanden verstreken. Het liefst had ik het artikel geretourneerd. Dit heb ik aangegeven. Ik wacht nu op een respons en zal daarna verder een beslissing nemen.

Geachte meneer,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben opnieuw contact opgenomen met MediaMarkt Amsterdam West en hen verzocht na te gaan of zij de mogelijkheid hebben hierin iets voor u te betekenen. Zij zullen hierover zo snel mogelijk contact met u opnemen.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Dhr Sol

De situatie is tot een positief einde gekomen. Er is uiteindelijk een klantvriendelijke oplossing geboden. Ik ben u, het Media Markt team in Amsterdam-West en het team achter klachtenkompas.nl zeer dankbaar! Mijn vertrouwen is wederom hersteld in Media Markt. Ik zal een goede review plaatsen wanneer ik de mogelijkheid krijg.

Dhr Sol

Ook een klacht indienen over Media Markt?