Opgelost door Media Markt: media markt webshop/winkel oplichterij

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 266805
Gebruiker
davy55
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Ik heb een telefoon online gekocht.
De telefoondoos was al open geweest, de zegel was al verbroken voordat wij het hadden opengemaakt. Hierom ben ik naar een media markt vestiging gegaan en wilde de telefoon omruilen. De medewerker daar heeft de telefoon omgeruild voor ons en ter plekke hebben we samen de zegel van de doos gebroken om er zeker van te zijn dat de doos/telefoon nieuw was. Helaas bij thuiskomst bleek dat er een plastic cover aan de voorkant miste van de telefoon en daarom zijn we terug gegaan naar de winkel met de intentie om het toestel te retourneren zodat we onze geld terug konden krijgen. Aangekomen bij de winkel werd ons verteld dat we geen geld meer retour konden krijgen omdat de seal al verbroken was. We hebben dit samen met de media markt service medewerker gedaan en ik heb mijn product online gekocht met de intentie om mijn retourrecht te behouden.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug voor de telefoon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

9 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw toestel niet compleet is. U kunt het toestel retour sturen naar Media Markt Online. Wij hebben een retour nummer voor u aangemaakt, het is van belang dat u dit nummer vermeld op het pakket. Uw retour nummer is: MM21953716X. Hierna kunt u het product kosteloos retour sturen aan:

    Media Markt Online Nederland
    Antwoordnummer 410
    4460VB Goes

    Zodra het pakket daar ontvangen is zal deze gecontroleerd worden en indien correct als retour verwerkt worden.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Indien het toestel verder volledig in orde is zult u het aankoopbedrag retour ontvangen. Het online retour centrum dient eerst het toestel te controleren.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  3. Auteur
    davy55
    Datum
    Beste Mw F.Meijer,

    Bedankt voor de hulp, ik heb een email gehad donderdag waarin staat dat het geld terug gestort gaat worden. Alleen heb ik het geld nog niet ontvangen, kan je mij aangeven hoe lang het duurt voordat het geld om mijn rekening staat?

    Met vriendelijke groet,
    Dave Rajaram
  4. Auteur
    davy55
    Datum
    Beste Mw F.Meijer,

    Bedankt voor de hulp, ik heb een email gehad donderdag waarin staat dat het geld terug gestort gaat worden. Alleen heb ik het geld nog niet ontvangen, kan je mij aangeven hoe lang het duurt voordat het geld om mijn rekening staat?

    Met vriendelijke groet,
    Dave Rajaram
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u het geld nog niet heeft ontvangen. Zoals telefonisch besproken is er iets mis gegaan en kan uw order daarom niet door online uitbetaald worden. MediaMarkt Amsterdam Arena zal de uitbetaling voor u in orde moeten maken. Inmiddels hebben wij contact met hen gehad en het doorgesproken. Het toestel wordt opgestuurd naar MediaMarkt Amsterdam Arena en zal aan u uitbetaald worden. Zodra het toestel daar ontvangen is zullen wij u daarover informeren.

    Excuses voor de vertraging.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben vandaag geprobeerd u telefonisch te bereiken om uw klacht door te nemen. Helaas zonder succes. Uw toestel is namelijk aangekomen op de vestiging. Kunt u aangeven wanneer u in staat bent om langs te komen om uw geld op te halen? Vergeet hierbij niet uw bon mee te nemen.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  7. Auteur
    davy55
    Datum
    Beste F. Meijer,

    Ik ben gister naar de vestiging geweest en er werd mij daar verteld dat ze van niks afwisten. Geen van de 3 leidinggevenden wist iets van onze afspraak en ze konden niet zien of ons toestel daar aanwezig was.
    Ik heb hiervoor tijd en moeite vrij gemaakt om dit te kunnen regelen, maar nu kan ik maandag weer terug in de hoop dat er wel iets geregeld is.
    Het heeft me ook al behoorlijk wat geld gekost om elke keer naar de mediamarkt te gaan(parkeerkosten).

    Met vriendelijke groet,
    Dave Rajaram
  8. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de medewerkers in het filiaal niet op de hoogte waren van uw bezoek. Er is vanochtend nogmaals contact geweest en het filiaal heeft inmiddels uw toestel klaargelegd zodat u meteen u geld terug kunt krijgen als u vandaag langskomt. Nogmaals onze excuses voor alle ervaren ongemak!

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

  9. Auteur
    davy55
    Datum
    Beste F. Meijer,

    Ik heb gister gelukkig alles af kunnen handelen, mijn geld is retour en alles is nu opgelost.
    Hartelijk bedankt voor alle hulp.

    Met vriendelijke groet,
    Dave Rajaram

Uiteindelijke oplossing

Auteur
davy55
Datum
Uiteindelijke oplossing
mijn geld retour, dus ook de gewenste oplossing voor mij
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen