Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Media Markt weigert een kapotte laptop onder garantie te herstellen
Details
De klacht
Onze zoon heeft een laptop op8-8-2016 bij de Mediamarkt te Leeuwarden gekocht. Na een half jaar liep de laptop bij zwaardere programma's steeds vast. De eerste reparatie is onder garantie
uitgevoerd 7 maanden na aankoop. Het moederbord is toen vervangen. Na twee weken was de laptop weer kapot. De problemen waren zelfs erger. Mediamarkt heeft de reparatie uitbesteed aan ComServe Network Netherlands
BV. Dit bedrijf heeft de laptop total loss verklaard met name door een kapot
moederbord door vloeistofschade. De laptop is echter nooit in de 2 weken dat
onze zoon de computer terug had met vocht in aanraking geweest. Mediamarkt
en ComServe willen de laptop niet onder garantie repareren. Op 4 foto's
die we van Mediamarkt kregen is geen vochtschade te zien. Mediamarkt weigert
ondanks herhaaldelijk aandringen bij de servicebalie in de winkel ons bewijs te leveren dat moederbord
kapot is door vochtschade. Mediamarkt geeft aan dat dit voldoende uit de foto's zou blijken, maar wij zien dit niet. Media Markt weigert meer gedetailleerde foto's te verstrekken. Een bevriende ICT-er ziet op de foto's ook geen vochtschade op het moederbord.
De oplossing
Geld terug of een goed werkend vervangend product.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.