Klacht Media Markt: Media markt weigert medewerking in verder onderzoek naar verloren pakket

Senna

Pakketje van media markt (airpods) nooit ontvangen bij bezorging. Post.nl erkent nalatig te zijn geweest in de bezorging. Postbezorger liet zich helpen door kinderen van 10-11-12 jaar bij het rond brengen van de post. Pakketje is waarschijnlijk door hulpjes van de postbezorger geconfisqueerd! Hij of de kinderen hebben zelf getekend voor ontvangst van het pakketje. Terwijl dit duidelijk niet mijn handtekening is of van iemand anders binnen mijn huishouden.
Post.nl wil best helpen om een onderzoek te doen naar deze toedracht of zelfs een bedrag vergoeden maar heeft hiervoor een mail nodig van media markt dat ik duidelijk een klacht heb ingediend bij ze.
Media Markt WEIGERT dit simpele verzoek te sturen naar ze en verwijst me door naar de geschillencommissie. De geschillencommissie zal met deze klacht verder niks kunnen doen. Want de media markt treft hierin verder geen schuld.
Het enige wat ze hoeven te doen is een mail sturen naar post.nl zodat deze zaak door hen wordt opgepakt. Maar dit weigert media markt! Wat een slechte service! Helemaal als je bedenkt dat ik tot nu toe tientalle duizenden euro’s heb uitgegeven aan dit bedrijf!

Mail sturen naar post.nl zodat zij dit verder kunnen uitzoeken

Ook een klacht indienen over Media Markt?