Opgelost door Media Markt: Media Markt wil een niet meer goed functionerend tablet niet terugnemen of inruilen.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 473448
Gebruiker
WiFi NegerendTablet#41
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn tablet (Samsung Galaxy Tab A 8.0' 2019 SM-T290) heb ik rond 1 januari online bij Media Markt gekocht. Tablet heeft goed gefunctioneerd tot en met de door ons beluisterde uitzending zondagochtend 2 augustus. Na een automatische en uitgebreide update herkent tablet het WiFi-netwerk thuis (KPN via glasvezel) niet meer. Onderzoek of reparatie door Samsung (Dynafix) heeft tot tweemaal geen positief resultaat opgeleverd.
Tablet is voor mij daarmee onbruikbaar en dus waardeloos.

De oplossing

Inruil tablet gezien de lopende garantie.
Media Markt verwijst naar de 100 dagen waarbinnen inruil mogelijk zou zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
WiFi NegerendTablet#41
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op advies van een bevriend en onafhankelijk netwerkspecialist is de router vervangen. Tablet werkt nu weer naar behoren. Vier weken is tablet onbruikbaar geweest. Afwachten of tablet bij een volgende automatische update weer van de rel raakt.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen