Klacht Media Markt: Mediamarkt, ik ben toch echt niet gek.

E. Gürcü

Op 12 februari heb ik een asus f555la-dm1979t gekocht, mooie laptop. Maar de binnen- en buitenkant waren 2 verschillende seriemodellen (x555lab van binnen). Omruiling mocht. Maandag teruggestuurd en dinsdag aangekomen, die dag zou ik een mailtje ter bevestiging krijgen en dat het verwerkt zou worden,en zou laptop woensdag, uiterlijk donderdag in huis hebben. Woensdag weer gebeld, want had nog niks gehoord, do-vrij-zat-zondag nog steeds niets. Gisteren 20-02 heb ik geld teruggevraagd, want iedere keer werd mij beloofd dat het snel geregeld zou worden, maar dat het iedere keer langer zou duren. Maar ook geld terugvragen gaat lang duren, net zo lang als omruiling!?! Ik heb ondertussen met schaamte een laptop moeten lenen van een kennis uit Tilburg, nog steeds niet bekend wanneer probleem is opgelost en ben ziek geworden van de stress. Hoe kan dit allemaal gebeuren, als mediamarkt beloofd: vòòr 22:00 besteld, morgen in huis, en ik ben onderhand 9 dagen later zonder deugdelijk product?

Wettelijk gezien ben ik een koopovereenkomst met Media Markt aangegaan en niet met Asus, dus Media Markt moet mij een deugdelijk product leveren en niet Asus. Wettelijk gezien heb ik recht op omruiling voor een deugdelijk product binnen een bepaalde tijd en zonder dat ik daar last van heb. Er is geen tijd bepaald en ik heb er enorm veel last van. Voor m'n werk heb ik een laptop nodig, en die heb ik nu niet. Ik kan niet nog een keer voor een week lenen. Media Markt doet er niets aan om mij ook te compenseren. Ik mag lekker alles zelf oplossen. Dit zou ik allemaal niet hoeven mee te maken. Dus wat ik wil is gewoon mijn geld terug en z.s.m. Zo kan ik elders een deugdelijke laptop kopen. Want uiterlijk vóór dinsdag heb ik een laptop nodig anders kom ik in de problemen met mijn werk. Dit duurt allemaal langer als beloofd. Dus wil ik er ook compensatie voor hebben.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag zou ik van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

Ik verneem graag van u.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    E. Gürcü
    Beste mevr. Meijer,
    Ik heb u meerdere malen proberen te bellen op het nummer, maar u was steeds niet beschikbaar. Vorige week ook telefonisch contact gehad met de klantenservice weer, die de klacht zouden doorvoeren naar de klachtenafdeling. Maar ik heb nog steeds niks gehoord....
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Zoals telefonisch besproken vind ik het vervelend hoe uw bestelling is verlopen. Ik heb het retouren centrum aangesproken op de verwerking van uw retour. Daarnaast ben ik blij dat u er inmiddels uit bent gekomen met de vestiging.

Excuses voor het ongemak.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?