Klacht Media Markt: Mediamarkt, ik ben toch niet gek!?

XV

Ik heb afgelopen maandagavond de Mega Deal van een Nintendo Switch + 2 games online besteld.
Omdat deze in Amersfoort voorradig waren, heb ik de levering op afhalen gezet.
Zo kon ik de bestelling de volgende dag direct ophalen in de Mediamarkt, zoals ook geadverteerd wordt.
Niet dus!
Ik heb alleen een bestelbevestiging gekregen en wacht tot op heden nog steeds op een afhaalbericht. Bellen naar Mediamarkt heeft ook weinig zin, want je wordt afgescheept met smoesjes van storing, alles handmatig.
Mediamarkt, ik ben toch niet gek!?
Punt is dat ik nu online 400 Euro heb betaald, niet geleverd krijg, terwijl als ik die 400 Euro nog in mijn zak had en naar Mediamarkt Amersfoort was gereden, dat ik dan geen kopzorgen had gehad.

Ik wil per direct de Nintendo Switch in Amersfoort op kunnen halen!
Wordt hier niet aan voldaan dan zal ik rechtsbijstand inschakelen een uitgebreid verslag naar hoofdkantoor van MediaMarkt en ook zeer zeker mijn en vele andere gedupeerde en hun verhalen voorleggen bij de geschillen commissie.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het enorm vervelend te vernemen dat uw bestelling later dan gepland is geleverd. Hiervoor onze welgemeende excuses. Uit gegevens in onze administratie blijkt inmiddels dat u uw bestelling heeft opgehaald. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, vernemen wij dit graag.

Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?