Klacht Media Markt: Mediamarkt, ik ben toch niet gek!?

Klachtnummer
# 282773
Gebruiker
XV
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb afgelopen maandagavond de Mega Deal van een Nintendo Switch + 2 games online besteld.
Omdat deze in Amersfoort voorradig waren, heb ik de levering op afhalen gezet.
Zo kon ik de bestelling de volgende dag direct ophalen in de Mediamarkt, zoals ook geadverteerd wordt.
Niet dus!
Ik heb alleen een bestelbevestiging gekregen en wacht tot op heden nog steeds op een afhaalbericht. Bellen naar Mediamarkt heeft ook weinig zin, want je wordt afgescheept met smoesjes van storing, alles handmatig.
Mediamarkt, ik ben toch niet gek!?
Punt is dat ik nu online 400 Euro heb betaald, niet geleverd krijg, terwijl als ik die 400 Euro nog in mijn zak had en naar Mediamarkt Amersfoort was gereden, dat ik dan geen kopzorgen had gehad.

De oplossing

Ik wil per direct de Nintendo Switch in Amersfoort op kunnen halen!
Wordt hier niet aan voldaan dan zal ik rechtsbijstand inschakelen een uitgebreid verslag naar hoofdkantoor van MediaMarkt en ook zeer zeker mijn en vele andere gedupeerde en hun verhalen voorleggen bij de geschillen commissie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het enorm vervelend te vernemen dat uw bestelling later dan gepland is geleverd. Hiervoor onze welgemeende excuses. Uit gegevens in onze administratie blijkt inmiddels dat u uw bestelling heeft opgehaald. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, vernemen wij dit graag.

    Met vriendelijke groet,
    Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen