Klacht Media Markt: Mediamarkt , geld terug storten

Klachtnummer
# 38268
Gebruiker
okke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb online een blender besteld, door een storing bij paypal ( gelogen door de klantenservice medewerker) kon deze niet direct opgehaald worden bij het filiaal.
Daarom geannuleerd en er 1 gekocht vanuit de winkel voor 5 euro meer.

Nu probeer ik al anderhalve maand mijn geld terug te krijgen van de mediamarkt.
contact gehad op
16 September: bestelling geannuleerd , geld terug binnen 10 dagen
26 september: annulering is niet goed verwerkt , opnieuw 10 dagen
7 oktober: niks van bekend, annulernig opnieuw , geld terug in 10 dagen
16 oktober: moet nu ineens geld ophalen in de winkel,
17 oktober; in de winkel krijg ik de melding dat ik toch echt moet bellen .
17 oktober : weer gebeld, excuses , ticket aanmaken want ze kunnen niks vinden over mijn , ik wordt binnen 2 dagen gebeld
21 oktober: gebeld, helaas nog niks bekend, weer nieuw ticket . geen termijn bekend
ik moet maar wachten. Ronduit belachelijk.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug, daar het MIJN geld is. Lijkt me volledig normaal.

ik geef ze nog 2 dagen , dan stel ik ze in gebreke.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer Bonenkamp,Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik heb uw klacht voorgelegd bij mijn collega's bij Media Markt Online.Zij hebben inhoudelijk gereageerd op uw ticket en nemen telefonisch contact met u op om de afhandeling met u door te nemen.Ik zie uw reactie graag tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen