Klacht Media Markt: Mediamarkt adverteert met een cashback voor dit tablet, maar verwijst naar Samsung als het niet lukt

Hensgens

Klacht betreft cashback actie Samsung Tablet Tab S2. aankoop dateert van 2 december 2017. Actie geldt vanaf november 2017-februari 2018. Op Samsung site Mediamarkt aankoopbon + serienummer geüpload. Bij herhaald proberen wordt het zgn. nummer als ongeldig gemeld. Het EAN nummer is echter overgenomen van de doos waar het apparaat in heeft gezeten. De cashback wordt derhalve geweigerd.
Samsung verwijst naar de mediamarkt en kunnen niets voor mij doen. Is hier sprake van verlakkerij?

Graag zo spoedig mogelijk overmaking van het bedrag van 50 euro op mijn betaalrekening.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw EAN code niet in aanmerking komt voor de cashback actie van Samsung. Wij hebben hierover contact opgenomen met MediaMarkt Hengelo en hen verzocht contact met u op te nemen om deze inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?