Opgelost door Media Markt: Mediamarkt afdeling bezorging, komt afspraken niet na

koen

Via de BTW dagen,wasmachine besteld, met "Bezorgservice witgoed extra". Bij bezorging stond de wasmachine die mee retour moest niet helemaal afgekoppeld. Wij hebben aangeboden om de wasmachine alsnog af te koppelen zodat ie retour kon. Echter de bezorgers wilden daar niet om wachten.. en verteldendat ik gewoon een andere afspraak moest maken zodat het alsnog opgehaald kan worden..

Mediamarktservice nummer gebeld en deze vertelde mij dat het mogelijk was echter ik diende dan weer te betalen ervoor...
Dit was me toen niet verteld door de bezorgers.. ik heb dit geaccepteerd, aangezien ik er ook schuld aan had... dus ik ga akkoord om nogmaals "Bezorgservice witgoed extra" te betalen, en de mevr zou het in orde maken. De volgende dag krijg ik een email dat het niet mogelijk. Ondanks dat zowel de bezorger als de telefonist mij anders hadden ingelicht, ik vind dat niet geheel netjes. Heb meerdere keren gemaild (4,8,9 feb)voor een oplossing.. echter ze weigeren hem mee tenemen.

Graag alsnog een afspraak om de wasmachine retour te nemen, aangezien dit door zowel de bezorgers als de klantenservice toen is afgesproken. het bedrag voor "Bezorgservice witgoed extra" zal ik natuurlijk ook zoals besproken is voldoen.

Media Markt
    Geachte heer,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Zoals telefonisch besproken zal onze bezorgdienst morgen bij u langs komen om de oude wasmachine alsnog op te halen. U zult van onze bezorgdienst een e-mail ontvangen in welk tijdsvak deze zullen komen.

Ik hoop uw klacht hiermee afgehandeld te hebben.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Online
    koen
    Bezorgdienst heeft de oude wasmachine opgehaald, zoals afgesproken. Bedankt

koen

Ook een klacht indienen over Media Markt?