Opgelost door Media Markt: Mediamarkt Apeldoorn komt afspraken niet na

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 64869
Gebruiker
Davelaar
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Prijsafspraken worden niet nagekomen. Op maandag een MacBook pro besteld en een prijs van €2299 besproken. Donderdags opgehaald maar moest €2399 betalen. Omdat de MacBook op dat moment elders niet goedkoper werd aangeboden heb ik het toch gedaan maar voel me goed genaaid. Afspraak is afspraak toch?!

De oplossing

Graag zou ik het betaalde prijsverschil vergoed zien, eventueel zou een Thule draagtas voor de MacBook ook een geaccepteerde oplossing kunnen zijn (niet de sleeve)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

8 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Davelaar,Bedankt voor het melden van uw klacht.Het is spijtig te vernemen dat er een misverstand is ontstaan tijdens de aankoop van uw Macbook pro. Uw klacht heb ik voorgelegd bij Media Markt Apeldoorn om het een en ander te onderzoeken. Media Markt Apeldoorn neemt spoedig contact met u op om uw klacht verder in behandeling te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Apeldoorn uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Davelaar
    Datum
    Tot op heden nog steeds niets vernomen van mediamarkt. De reden dat ik nu dus reageer is om te voorkomen dat de behandeltermijn verloopt
  3. Auteur
    Davelaar
    Datum
    En nog steeds helemaal geen reactie. Ik open maar vast een nieuwe klacht als ik eind van de dag nog geen reactie heb gehad.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Davelaar, Bedankt voor uw reacties.Van mijn collega's van Media Markt Apeldoorn heb ik inmiddels vernomen dat er telefonisch contact met u is geweest. Hieruit is afgesproken volgend contact verloopt via e-mail.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  5. Auteur
    Davelaar
    Datum
    Ik heb op nee geklikt omdat er nog geen voorstel is gedaan. Weliswaar heb ik mijn wens kenbaar gemaakt en de klacht toegelicht maar ik wacht nog op reactie hierop
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Davelaar, Het is natuurlijk geen probleem om de klacht open te houden tot u een reactie heeft ontvangen.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  7. Auteur
    Davelaar
    Datum
    Geachte heer Pakvis,
    Er is een oplossing geboden waar ik grotendeels tevreden mee ben. Ik sluit bij deze de klacht dan ook af. Echter vind ik het zeer jammer dat een concern als MediaMarkt enerzijds de klacht erkent en anderzijds dan toch nog een bijdrage vraagt in de kosten.
    Ik ga akkoord met de voorgestelde oplossing maar ben voortaan wel iets voorzichtiger met het maken van afspraken bij de MediaMarkt. Eigenlijk is dat jammer. U in ieder geval hartelijk bedankt voor de reacties.
  8. Auteur
    Davelaar
    Datum
    zie laatste bericht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Davelaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?