Klacht Media Markt: Mediamarkt betaalt niet terug na herroepen bestellen wegens te late levering.

Gebruiker1529077255

Mediamarkt heeft drie weken na herroepen bestelling wegens te late aflevering, aankoopbedrag nog altijd niet teruggestort, ondanks herhaalde verzoeken. Mailtjes raken kwijt, klantenservice is slecht bereikbaar en Mediamarkt verschuilt zich achter ontbreken afmelding door vervoerder die ze zelf heeft ingeschakeld.

Onmiddellijke terugbetaling aankoopbedrag

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de levering van uw bestelling vertraging heeft opgelopen en u hierdoor de bestelling heeft moeten annuleren. Onze excuses dat de uitbetaling hiervan geruime tijd op zich heeft laten wachten.

Gister hebben wij de uitbetaling in gang gezet en deze zal binnen 2-3 werkdagen op dezelfde wijze als waarop u deze betaald heeft aan u terugbetaald worden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Gebruiker1529077255

Beste Mediamarkt,

Ik heb het geld nu inderdaad terug ontvangen. Jammer dat het zo lang heeft moeten duren, maar ik ben blij dat het toch nog goed is gekomen!
    Joke

Ook een klacht indienen over Media Markt?