Klacht Media Markt: Mediamarkt bezorgt niet en is lastig tot niet te bereiken

Manuel86

Vorige week heb ik een PS4 game via de webwinkel van mediamarkt aangeschaft. Na de betaling kreeg ik ook netjes (automatisch) bericht dat de bestelling verwerkt werd. Echter kreeg ik een dag later een mail met een track en trace code welke helemaal niet werkt bij de PostNL.

Ik vervolgens pogingen gedaan om te bellen en te mailen.

De Mediamarkt bereiken telefonisch bereiken is mij nog niet gelukt in 7 pogingen waarvan de gemiddelde wachttijd meer dan 20 min is.
Het komt over alsof de mediamarkt de klanten telefonisch niet te woord wilt staan.

Ik heb wel een e-mail gehad dat ik maar moest een week moest wachten en als het pakketje dan nog niet binnen zou zijn dan moest ik weer contact opnemen. *Zucht - Is dit echt service van deze tijd?
Vandaag heb ik nog een e-mail gehad dat mijn 1 van mijn 3 tickets wordt doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling. Tot op heden nog niets van vernomen.

Wat ik ook niet snap is waarom ik tussendoor surveys krijg aangeboden om de service van mediamarkt te beoordelen. Laat het nou net zo zijn dat ik die heb ingevuld en bij het versturen wederom fouten krijgen dat het niet verstuurd kan worden. Ook na 2x een nieuwe poging gedaan te hebben.

Van het weekend is het sinterklaas en had ik dit cadeau willen geven maar dat gaat dus nu niet meer op tijd lukken en dat betreur ik want ik had wel op tijd besteld.

Laat de Mediamarkt mij telefonisch zo snel mogelijk een passende oplossing bieden. Nu heb ik betaald, geen product en de moed zakt in mijn schoenen om mediamarkt te kunnen bereiken! Vandaar maar via deze manier, waarvan ik hoop dat deze wel werkt.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw bestelling niet op tijd is geleverd. Hiervoor onze welgemeende excuses. Uit gegevens in onze administratie blijkt inmiddels dat uw geld al aan uw is teruggestort. Het aankoopbedrag staat binnen drie werkdagen weer op uw rekening.

Excuses voor het ongemak.

Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?