Klacht Media Markt: Mediamarkt blokkeert onterecht cadeaubon, aanbieding ook misgelopen hierdoor.

Klachtnummer
# 327618
Gebruiker
AleItalia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen zaterdag een cadeaubon (online gekocht) gekregen van mijn schoonouders. Achteraf bleek dat deze nog geactiveerd moest worden. Dit had mijn schoonmoeder niet in de gaten. Toen ik wilde afrekenen bij de Mediamarkt in Arnhem deed de bon het niet. Deze is door medewerkers meegenomen naar een andere balie. 2 minuten later komen ze terug, ja sorry hij doet het niet bel maar naar de klantenservice. Meteen gebeld, ticket werd aangemaakt, maandag gebeld met de aanvulling dat kaart nog niet geactiveerd was, krijg ik te horen dat mijn kaart geblokkeerd was wegens vermoeden van fraude...nu was er online ook een goede aanbieding op de site die ik nu ook gemist heb door deze ellende. Klantenservice kom ik niet verder mee, ze kunnen niks zien of doen en alle vragen worden beantwoord met we zoeken het uit en je hoort van ons... Waarna geen berichten meer volgen...

De oplossing

Geld van de cadeaubon teruggeven, ik wil geen bon meer ik koop nooit meer bij MediaMarkt namelijk

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen, excuses voor de vertraagde respons.
    Wij zien dat de case in inmiddels in behandeling is genomen en u een evoucher van ons heeft ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen