Klacht Media Markt: Mediamarkt BTW dagen...? Koop je net iets eerder, heb je pech. Weg geld!

Buiter3

Mediamarkt start altijd, zoals ieder jaar zo rond eind januari de "BTW, Weg ermee" dagen. Even daar niet zo snel bij nadenkend, en ook de verkopers houden wijselijk hun mond, koop ik op 18 januari 2018 (zo ongeveer een dag of 7 voor aanvang van deze actieperiode) een wasmachine. De machine zal de dag erop (vandaag dus 19-1) al geleverd worden. Snel nadat ik tot de ontdekking kom van deze actie, contacteer ik snel de mediamarkt, en leg mijn verhaal uit. met het verzoek of ze iets kunnen regelen mbt de dan geldende kortingen over een paar dagen. Het gaat hier niet om een paar tientjes, maar toch wel om een flink bedrag, wat je gewoon door de neus wordt geboord. Maar helaas! Ze doen hier niets mee. Het enige wat ik te horen krijg, is dat ik gewoon dikke pech heb, en niet het verschil in prijs kan claimen, als ik enkele dagen later terug zou gaan voor deze actie. Zelfs al zou je een dag voor aanvang van deze actie een aanschaf hebben gedaan, en je komt de volgende dag ermee terug?...Jammer dan! Je geld ben je kwijt. Mag dit zomaar? Is dit hoe mediamarkt met hun klanten omgaat...?

Eigenlijk is mijn oplossing simpel. Ik verwacht gewoon een compensatie dan wel het prijsverschil terug. Dit zou ik niet meer dan redelijk vinden. Een beetje een bedrijf als Mediamarkt komt hun klanten in deze tegemoet, en anders hebben ze een klant minder. Daarbij was het misschien ook wel zo klantvriendelijk geweest om jullie klanten, zeker als het vaste klanten betreft even hierop te wijzen.

Ik verneem graag een reactie terug!

Buiter3
    En als aanvulling op bovenstaande klacht....blijkt de machine intussen ook nog 50 euro extra in prijs gezakt. Ik kon natuurlijk al wel raden naar het antwoord..... "Helaas meneer, daar kunnen we niks mee doen!"

Mensen, denk goed na alvorens hier iets te kopen! :(
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het erg vervelend te lezen dat uw aankoop niet aan de voorwaarden van onze prijsbelofte voldoet.
    Op onze website kunt u alle informatie met betrekking tot onze prijsbelofte terugvinden.

Graag ontvangen wij het factuur/ bestelnummer van uw aankoop en in welke vestiging u deze heeft gedaan. Wij zullen uw klacht vervolgens aan deze vestiging voor leggen.

Wij vernemen graag van u.

Klantenservice MediaMarkt Nederland.
    Buiter3
    Ik kreeg zojuist de melding dat mijn klacht bijna wordt gesloten, terwijl ik nog steeds zit te wachten op een antwoord.
    Ik heb u in een privebericht de gegevens doen toekomen van de aankoop, en in welke vestiging deze is gedaan. Nadien heb ik geen reactie meer ontvangen. Niet van u, nog van de desbetreffende vestiging.

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben uw klacht doorgezet aan MediaMarkt Groningen Centrum met het verzoek deze inhoudelijk te behandelen en hierover contact met u op te nemen.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

MediaMarkt Nederland
    Geachte meneer, mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Vanuit MediaMarkt Groningen Centrum hebben wij vernomen dat zij contact met u hebben opgenomen om uw klacht inhoudelijk te bespreken, daarnaast hebben zij u een passende oplossing aangeboden.

Mocht u naar aanleiding van het contact met de vestiging nog vragen hebben vernemen wij dit graag.

MediaMarkt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?