Klacht Media Markt: Mediamarkt cadeaukaart blijkt niet geldig te zijn voor mediamarkt outletproducten

Mediamarktcadeaukaart

Ik wilde via mediamarkt outlet een inductie fornuis aanschaffen en daarbij mijn budget energie cadeaukaart van de mediamarkt bij inleveren. Ik had in de winkel navraag gedaan of dit zou kunnen. Maar nu hoor ik van de klantenservice dat dit toch niet mogelijk is omdat het om een mediamarkt outlet product gaat. Gewone producten ( geen outlet) kan je er wel mee aanschaffen. Ik vind dit echt ontzettend raar beleid. Want een mediamarkt cadeaukaart blijft toch een mediamarkt cadeaukaart ongeacht welk product je er mee wil aanschaffen. Graag zou ik de beleidsmedewerkers willen vragen hoe dit zit.

Kijken of het toch mogelijk is mijn cadeaukaarten te gebruiken in de outletshop van mediamarkt

Ook een klacht indienen over Media Markt?