Klacht Media Markt: MediaMarkt Den Haag heeft lak aan Non-Conformiteit!

Michiel345

Macbook Pro 2019 gekocht op 07.09.2019 voor €1349,10 bij MediaMarkt Den Haag. Macbook werkte altijd naar behoren en er is altijd zuinig mee omgegaan. Sinds vandaag 25-02-2023 (3 jaar veder) doet het scherm het opeens niet meer goed. Ik ben meteen naar de mediamarkt in Den Haag gegaan. Er werd mij verteld dat de garantie van 2 jaar is vervallen en dat ze niks meer voor mij konden betekenen. Ik werd gewoon weg gestuurd.

Echter, volgens non-conformiteit is dit niet juist.

De laptop was van Apple; een top of the line product dat 1350 euro heeft gekost. Van deze laptop mag wel worden verwacht dat deze langer meegaat dan 3 jaar door middel van normaal gebruik. De fout van het kapotte beeldscherm ligt dus niet bij mij.

Vind het erg jammer dat ik zo door MediaMarkt behandeld ben. Ik begrijp dat het probleem bij Apple ligt, maar ik heb een koopovereenkomst met Media Markt dus probeerde hier mijn schade te verhalen. Want ik heb nu een kapotte laptop waar ik niks mee kan.

Graag wordt mijn Macbook scherm kosteloos gerepareerd. Of word er een nieuw model geleverd. Dit graag op korte termijn want heb mijn laptop nodig.

Ook een klacht indienen over Media Markt?