Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Mediamarkt doet niets aan klanttevredenheid.
Details
De klacht
Op 17 maart jl heb ik bij de Mediamarkt in Rijswijk een Delonghi Nespresso EN550W gekocht, nog geen week later werkte het apparaat niet meer goed (melk schuimde niet op), aangezien ik de doos niet meer had kon ik geen ander apparaat krijgen (?!), het is toen opgestuurd ter reparatie, na anderhalve week kon ik het weer ophalen. Echter, binnen 2 weken was het opnieuw kapot, zelfde probleem. Weer terug naar Mediamarkt, er zou dit keer spoed achter worden gezet. Inmiddels zijn wij al bijna 3 weken (en diverse mail en telefoontjes) verder en het apparaat is nog altijd niet terug. Ik vind dit echt hele slechte service, ook gezien de reacties op mijn initiële vraag na de 2e reparatie namelijk, waarom wordt er geen leenapparaat gegeven/krijg ik nog iets van compensatie? Daarop kreeg ik de vraag van Mediamarkt, waar mijn vraag voor compensatie vandaan kwam? Tsja, als Mediamarkt zich niet in de situatie van een klant kan verplaatsen, dan wordt heel lastig om uit te leggen (heb ook geen reactie op mijn antwoord op die vraag gehad, raar he?, pas toen ik aangaf dat ik het zat was en mijn geld terug wilde, kwam er een standaard reactie, "zie algemene voorwaarden"). Ik koop dus een nieuw apparaat, dat binnen korte tijd 2 keer kapot gaat (en nu dus al ruim 4 weken weg is!!!) en niet voldoet aan de verwachtingen die je als klant mag hebben als je een nieuw apparaat koopt. Mediamarkt verschuilt zich achter algemene voorwaarden “Mediamarkt moet de kans krijgen om het apparaat binnen een redelijke termijn te repareren”. Echter er wordt niet aangegeven wat een redelijke termijn is en daarbij, hoeveel kansen moeten jullie krijgen om een apparaat te repareren? Zo kunnen wij wel doorgaan tot Sint-Juttemes.De oplossing
Ik reken er niet op dat, gezien jullie reactie, enige compensatie zullen geven, laat staan mijn geld terug zullen geven. Laat ik dit wel zeggen, mij zien jullie als klant niet meer terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.