Klacht Media Markt: Mediamarkt Ede - Sony PS4 - slechte service!!!

Klachtnummer
# 166017
Gebruiker
KH
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zondag Middag 3 april 2016, heeft mijn zoontje van zijn eigen spaargeld een nieuwe PS4 met Fifa 16 gekocht bij de Mediamarkt.
Eenmaal thuis aangekomen, Ps4 aangezet en wilde hij Fifa online spelen waar je internet verbinding voor nodig hebt. Wifi signaal was heel slecht ook dichtbij de moden, waar het wel altijd goed werkt met de PS3.
Maandag teruggebracht naar de mediamarkt en daar begon de ellende al. Omruilen mag alleen als de doos ongeopend is. Ook al breng je het meteen volgende dag terug, dat maakt dus niet uit. Gaat in reparatie proces, terwijl het een defect is en 1 dag oud. Wordt niet naar gekeken. De medewerker gaf aan dat het 9 werkdagen zou duren. wat nu meer dan 3 weken is. Kortom al met al, de beleving en onpersoonlijke contact en dis interresse is normaal en om maar te wzijgen over inlevings vermogen, want mijn zoontje zolang voor iets gespaard en mediamarkt laat hem nu veel langer wachten op iets wat hij gekocht heeft. Zeer en zeer slechte service, jammer

De oplossing

Miskoop product en leverancier. Wil mijn geld terug !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    KH
    Datum
    Het gaat trouwens om de mediamarkt EDE. Ik kan me namelijk voorstellen dat bij andere media markten de service beter is bij de service balie. Die resterende vertrouwen heb ik nog wel of ben ik naief hierin.
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat de playstation na korte tijd defect is geraakt. Zoals telefonisch besproken is de playstation inmiddels aan u uitbetaald en heeft u een andere aan kunnen schaffen. Deze playstation werkt naar behoren.

    Wij gaan er vanuit dat de klacht naar tevredenheid is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen