Klacht Media Markt: Mediamarkt filiaal overhandig het product niet na online aankoop

Klachtnummer
# 304443
Gebruiker
ler0ii
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb via de website 20-05-2018 een televisie gekocht met artikel en deze met ideal betaald. Na 2 bevestigingsmails te hebben ontvangen en tevens ook een factuur bon (dat het klaarstaat in de winkel ), Ook heb ik contact gehad met een medewerker die mij nog vroeg welke van de 2 televisies ik als eerste kwam ophalen. Na gearriveerd te zijn bij de afhaalbalie de televisie niet meegekregen. Meneer geeft aan dat het een fout was op de website maar het artikel is al betaald dus ik verwacht mijn product.

De oplossing

Bij levering van het product. Want ik ben van mening dat als ik al betaald heb voor een product en al meerdere reacties heb ontvangen dat ik het product kan ophalen dan verwacht ik ook mijn product.. en het filiaal weigert het product uit te ge geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Aangezien u de televisie besteld heeft met de optie afhalen in de winkel MediaMarkt Arnhem, hebben wij uw klacht aan deze winkel voorgelegd en verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    A. van Swieten
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen