Klacht Media Markt: Mediamarkt filiaal overhandig het product niet na online aankoop

ler0ii

Ik heb via de website 20-05-2018 een televisie gekocht met artikel en deze met ideal betaald. Na 2 bevestigingsmails te hebben ontvangen en tevens ook een factuur bon (dat het klaarstaat in de winkel ), Ook heb ik contact gehad met een medewerker die mij nog vroeg welke van de 2 televisies ik als eerste kwam ophalen. Na gearriveerd te zijn bij de afhaalbalie de televisie niet meegekregen. Meneer geeft aan dat het een fout was op de website maar het artikel is al betaald dus ik verwacht mijn product.

Bij levering van het product. Want ik ben van mening dat als ik al betaald heb voor een product en al meerdere reacties heb ontvangen dat ik het product kan ophalen dan verwacht ik ook mijn product.. en het filiaal weigert het product uit te ge geven.

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Aangezien u de televisie besteld heeft met de optie afhalen in de winkel MediaMarkt Arnhem, hebben wij uw klacht aan deze winkel voorgelegd en verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

A. van Swieten
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?