Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Mediamarkt filiaal overhandig het product niet na online aankoop
Details
De klacht
Ik heb via de website 20-05-2018 een televisie gekocht met artikel en deze met ideal betaald. Na 2 bevestigingsmails te hebben ontvangen en tevens ook een factuur bon (dat het klaarstaat in de winkel ), Ook heb ik contact gehad met een medewerker die mij nog vroeg welke van de 2 televisies ik als eerste kwam ophalen. Na gearriveerd te zijn bij de afhaalbalie de televisie niet meegekregen. Meneer geeft aan dat het een fout was op de website maar het artikel is al betaald dus ik verwacht mijn product.De oplossing
Bij levering van het product. Want ik ben van mening dat als ik al betaald heb voor een product en al meerdere reacties heb ontvangen dat ik het product kan ophalen dan verwacht ik ook mijn product.. en het filiaal weigert het product uit te ge geven.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.