Klacht Media Markt: mediamarkt geeft na betaling geen bon

dr

Ik heb in de winkel een koelkast uitgezocht.
Kreeg een offerte.
Ik betaalde 10 euro aan.
Bij levering via de pin betaald.
Mediamarkt weigert daarna een bon te geven.
De gene die aflevert heeft ook geen bonnen bij zich.
Na herhaaldelijke telefoontjes weigert mediamarkt een bon te geven en zegt dat de offerte gezien moet worden als bon.
Ik wil bij aankoop van een koelkast gewoon een normale bon waarop staat dat ik het gehele bedrag heb betaald.

Stuur mij een bon waar op staat dat het een bon is en geen offerte. Vermeld op de bon wat ik heb gekocht tegen welk bedrag. Hoeveel daarvan btw is. En vooral dat ik heb betaald.
En natuurlijk ook de naam van het bedrijf en de datum enz.
Gewoon een bon!!!!!!!!!

dr
    Ik ben vorige week gebeld door de mediamarkt. De man vond het ook een gekke situatie. Hij heeft een bon belooft. Na een week nog niets gehoord of ontvangen.
    Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht en reactie.

Vervelend te vernemen dat u niet het gewenste factuur/betaalbewijs ontvangt.

Ik heb inderdaad contact met u gehad en heb een oplossing gevonden voor uw klacht. Ik heb u vrijdag en vandaag gebeld, maar kan u niet bereiken.

Vriendelijk verzoek ik u aan te geven wanneer u telefonisch bereikbaar bent op werkdagen tussen 09:00 tot 17:00.

Ik verneem graag van u.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?