Klacht Media Markt: mediamarkt geeft na betaling geen bon

Klachtnummer
# 155017
Gebruiker
dr
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb in de winkel een koelkast uitgezocht.
Kreeg een offerte.
Ik betaalde 10 euro aan.
Bij levering via de pin betaald.
Mediamarkt weigert daarna een bon te geven.
De gene die aflevert heeft ook geen bonnen bij zich.
Na herhaaldelijke telefoontjes weigert mediamarkt een bon te geven en zegt dat de offerte gezien moet worden als bon.
Ik wil bij aankoop van een koelkast gewoon een normale bon waarop staat dat ik het gehele bedrag heb betaald.

De oplossing

Stuur mij een bon waar op staat dat het een bon is en geen offerte. Vermeld op de bon wat ik heb gekocht tegen welk bedrag. Hoeveel daarvan btw is. En vooral dat ik heb betaald.
En natuurlijk ook de naam van het bedrijf en de datum enz.
Gewoon een bon!!!!!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    dr
    Datum
    Ik ben vorige week gebeld door de mediamarkt. De man vond het ook een gekke situatie. Hij heeft een bon belooft. Na een week nog niets gehoord of ontvangen.
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht en reactie.

    Vervelend te vernemen dat u niet het gewenste factuur/betaalbewijs ontvangt.

    Ik heb inderdaad contact met u gehad en heb een oplossing gevonden voor uw klacht. Ik heb u vrijdag en vandaag gebeld, maar kan u niet bereiken.

    Vriendelijk verzoek ik u aan te geven wanneer u telefonisch bereikbaar bent op werkdagen tussen 09:00 tot 17:00.

    Ik verneem graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen