Klacht Media Markt: Mediamarkt heeft mijn Macbook stukker gemaakt!

M.catalkayaaa

Ik heb op 29-05 mijn Macbook voor reparatie op laten sturen, de dag zelf heb ik bijna 2 uur lang in het filiaal gezeten zodat ik alles op een externe harde schijf kon zetten. Met andere woorden mijn macbook deed het gewoon nog! Ik heb mijn macbook op laten sturen, omdat mijn batterij af en toe vreemd deed. Mijn macbook valt nog binnen het garantie termijn.
Eenmaal aan de beurt, mijn probleem doorgegeven en op laten sturen.
07-06 krijg ik een email dat mijn macbook vochtschade heeft en mijn moederbord vervangen moet worden.
In deze mail ook een factuur van €676.66euro en de vraag of ik mijn macbook wil laten repareren of ongerepareerd weer terug wil ontvangen.
Ik heb mijn macbook terug laten sturen zonder reparatie, op 23-06 heb ik mijn macbook weer opgehaald. Eenmaal thuis is mijn macbook stukker dan dat ik hem opgestuurd heb! Ik krijg hem terug en mijn gehele laptop is stuk! Niks doet het meer; mijn touchpad & mijn toetsenbord doen het niet meer..
Als ik mijn oplader in de macbook plaats laad hij niet op.
En het ergste van alles mijn macbook blaast alsof het een ventilator is!!
Ik als klant heb een telefoontje gepleegd naar het filiaal en ben de volgende dag per direct terug gegaan! Mijn klacht uitgelegd en mijn macbook opnieuw opgestuurd!
02-07 krijg ik weer een factuur binnen of ik de laptop wil laten maken €676.66 euro. Na dit gezien te hebben heb ik gebeld dat ik hier niet akkoord mee ga en dat ik gebeld wil worden.
Krijg ik “ja mevrouw ik snap het, ik zet het systeem en binnen 48uur wordt u gebeld”
48uur later nog geen belletje. Nog maar een keer bellen dan, “oh sorry mevrouw ik zet het als spoed er in , u wordt binnen 24uur gebeld” weer geen belletje!
Nog maar een keer bellen dan 3keer is scheepsrecht!
“Mevrouw dit is zeer vervelend, ik ga het er nogmaals inzetten dat het spoed is. Binnen 24uur wordt u gebeld” ik dacht al bij me zelf dikke doei ik weet toch dat ik niet gebeld wordt.
En ja hoor ik heb gelijk WEER NIET gebeld! 09-07 weer gebeld werdt weer gezegt “binnen 24uur wordt u gebeld!” Raad eens weer niet gebeld!
Vandaag 10-07 terug gebeld en heb geeist per direct iemand te spreken! En dit kon nu ineens wel wat wordt er gezegt “ja mevrouw vochtschade is doorjezelf gekomen, jij laat water erover heen vallen niet ik” Ik als woedende klant uitgelegt “Mevrouw mijn macbook was niet zo stuk dan dat ik hem had! Jullie hebben hem stukker gemaakt dus eis ik een nieuwe moederbord erin”
“Nee mevrouw dat gaat niet”

Ik wil als oplossing een nieuw moederbord erin, of desnoods dan meer dan de helft korting op een nieuw moederbord! Want dit is hun schuld!!

M.catalkayaaa
    Mediamarkt laat op zich wachten?!
    Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Onze excuses dat dit bericht enige tijd op zich heeft laten wachten. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen ervaart met uw MacBook.

Graag vernemen wij in welke vestiging u deze MacBook ter reparatie heeft aangeboden, daarnaast ontvangen wij graag het factuur-/bestelnummer van deze aankoop. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij uw klacht verder in behandeling nemen.

In afwachting van uw reactie.

A. van Swieten
    MediaMarkt Nederland
    Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Zojuist hebben wij geconstateerd dat u deze klacht dubbel ingediend heeft. Wij zullen deze klacht sluiten en de klacht verder oppakken onder klacht ID #312664.

A. van Swieten
    MediaMarkt Nederland

M.catalkayaaa
Ik moet wachten op een antwoord van het filiaal, ik ben langs het filiaal geweest! En er wordt niks aan gedaan door het bedrijf!!

Ook een klacht indienen over Media Markt?