Klacht Media Markt: Mediamarkt houdt mij aan het lijntje

Klachtnummer
# 338201
Gebruiker
Feenstra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

na 14 dagen is het product (vandaag besteld, morgen in huis) nog niet geleverd. Op klachten per e-mail wordt niet gereageerd en telefonisch wordt mij medegedeeld dat ik moet wachten totdat zij een terugkoppeling hebben ontvangen van PostNL.

De oplossing

het product alsnog verzenden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen