Opgelost door Media Markt: Mediamarkt in betalingsproblemen?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 321974
Gebruiker
Desmoic
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Bestelling geplaatst op 7 september 2018, betaald maar geen levering ontvangen. Tijdens het betaalproces klapte de site van Mediamarkt.nl er uit. Gevolg is dat ik wel een betaalbewijs heb maar er geen bestelling geleverd is en ook niet open staat in "mijn bestellingen". Meteen gereageerd naar de Mediamarkt op 7 september maar totaal geen reactie ontvangen. Vandaag ,10 september 2018, nogmaals gereageerd aangezien ik dit toch wel heel onbeleefd vond.Inmiddels gezocht op internet of er soms een faillissementsdreiging boven de mediamarkt hangt zoals de geruchten gaan. Nu wel reactie gekregen en die is onacceptabel namelijk":
"Momenteel hangt je bestelling vast in ons systeem waardoor we de bestelling niet kunnen annuleren of leveren. Onze IT-afdeling is bezig om dit probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Ik kan je helaas geen tijdsindicatie geven wanneer je bestelling geleverd gaat worden."
Annuleren moet wettelijk wel degelijk kunnen tenzij er surseance van betaling aangevraagd is. Los daarvan is het buitengewoon arrogant om pas op de derde contactaanvraag te reageren, het is mijn geld en ik krijg er niets voor geleverd.
Blij dat ik er geen telefoonabonnement heb afgesloten want dan zou ik er maandelijks aan herinnert worden op te zijn gelicht door de mediamarkt.

Gewenste oplossing

Onmiddelijke annulering en fatsoenlijke excuses
Geboden oplossing
Alsnog verzonden en restitutie
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, ,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Naar aanleiding van uw bericht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Via deze weg willen wij nogmaals onze excuses aanbieden. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u na het plaatsen van uw bestelling geen verdere informatie ontvangt over de levering.

    Tijdens ons gesprek hebben wij uw klacht inhoudelijk besproken en u een passende oplossing aangeboden. Zojuist hebben wij u per mail geinformeerd over de verwerking hiervan.

    Graag vernemen wij van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Desmoic
    Datum
    Afhandeling is vandaag afgerond. Jammer dat het zoveel moeite heeft gekost.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen