Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Mediamarkt is zeer laks bij afhandeling van ernstige klacht: €700,- betaald en niets ontvangen
Details
De klacht
Online bij Mediamarkt een koelkast en diepvries besteld op 25 juni jl. Volgens PostNL de vervoerder van Mediamarkt is de koelkast op 4 juli jl. bij ons afgeleverd. Dit is niet het geval. Op 4 juli meteen contact opgenomen met de klantenservice van Meduamarkt. Gedurende de afgelopen 2 weken hebben steeds van diverse medewerkers te horen gekregen dat de klacht in behandeling is en er binnen 2 werkdagen een oplossing zal zijn. Dit is nog steeds niet het geval. Mediamarkt heeft wel al 3,5 week onze betaling en wij hebben nog steeds geen producten ontvangen. Mediamarkt blijft in gebreke qua levering en qua klachtafhandeling.Ons geduld is op en ons vertrouwen in Mediamarkt ernstig beschadigd.
De oplossing
Wij wensen dat we de order die we 3,5 week geleden geplaatst en betaald hebben met spoed uitgeleverd wordt. Indien de producten momenteel niet op voorraad zijn, wensen wij dat we ons geld onmiddellijk terug gestort krijgen.Daarnaast verlangen we een excuus van Mediamarkt. We zijn net verhuisd en zitten hartje zomer zonder koelkast en diepvries. Zeer teleurstellend dat Mediamarkt geen haast maakt met het oplossen van deze klacht!
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.