Klacht Media Markt: Mediamarkt kan levertijden niet waarmaken

Klachtnummer
# 405393
Gebruiker
Rick
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Laatste keer mediamarkt voor mij.
Wederom product niet op de aangegeven dag geleverd. Na tv (2 maand terug) nu ook de ps4 (black friday deal) niet geleverd. Des te vervelender aangezien ik ook nu weer de hele dag thuis ben gebleven.

Facebook chat en telefonische klantenservice zijn niet in staat met juiste info te komen. Krijg eerst te horen dat ik voor 20 uur track en trace code krijg. En indien dat niet gebeurt ik weer moet bellen. De actie wordt bij mij gelegd terwijl ik juist op de hoogte gehouden wil worden door Mediamarkt. Dan weet ik waar ik aan toe ben. Ik begrijp best dat het druk is op black friday, maar vertel mij dan op zijn minst dat het na het weekend wordt. Mediamarkt misleidt de klant met loze beloftes die ze niet kan waarmaken. En omdat annuleren lastig is komt mediamarkt er telkens mee weg.

Dit product besteld op 26 november, met in de actie beschreven dat het product op 29-11 geleverd wordt. Klantenservice geeft aan dat het product gewoon op voorraad is. dan hebben jullie toch zeker 3 dagen de tijd gehad om het pakketje te verzenden..

Gewenste oplossing

Het wordt tijd dat ik op de hoogte gehouden wordt over de aflevering van het product. Ik zit nu een hele dag thuis te wachten terwijl ik net zo goed kan gaan werken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen