Klacht Media Markt: Mediamarkt komt afspraken niet na en is onbereikbaar!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 153099
Gebruiker
Meessen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 28 jan.2016 een Siemens wasmachine besteld en betaald.
Wel opdrachtbevestiging van Mediamarkt gekregen maar daarna niets meer gehoord. De helpdesk is onbereikbaar en op mails wordt niet gereageerd.
Gewoon schofterig hoe ze met klanten omgaan. Ik zal nooit meer iets bij hen bestellen. Had ik maar een paar tientjes meer uit gegeven en via Coolblue de wasmachine aangeschaft.
Ook in filiaal van Mediamarkt Heerlen kunnen ze mij niet verder helpen omdat het een aparte organisatie is, die losstaat van Mediamarkt webshop.
Mensen wees verstandig en bestel er niets. De ergernis zijn de paar tientjes korting niet waard.
En nu maar hopen dat er niets aan product is want service is beneden alle peil!
Ik ben niet de enige met klachten en dit gaat ze klanten kosten

De oplossing

Zo snel mogelijk contact wanneer deze geleverd wordt!!!!
En fatsoenlijke en bereikbare helpdesk, die je anno 2016 mag verwachten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Meessen
    Datum
    Op maandag 8-2 contact gehad met Mediamarkt, mij werd alternatief aangeboden. Heb medewerker gevraagd om bevestiging per mail. Uiteraard bleef deze uit. Op woensdag 10-2 wederom contact gehad. Medewerker kon niets over afspraak herinneren (blijkbaar geen systemen waarin e.e.a. wordt vastgelegd) en beloofde mij dezelfde dag voor 16u terug te bellen. Uiteraard wederom geen telefoontje terug dus ben ik zelf gaan bellen. Medewerker gaf aan nog geen oplossing te hebben. Zo slecht dit!!!!!!!
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer Meessen,

    Bedankt dat u contact hebt opgenomen met Media Markt.

    Inmiddels hebben wij meerdere malen telefonisch contact gehad, en bent u akkoord gegaan met het alternatief dat u is aangeboden.

    Dat u aangeeft dat ik me niets kon herinneren over de afspraak, vind ik jammer. Wat ik niet direct kon terugvinden was het exacte typenummer dat u ter alternatief was aangeboden door de medewerker van onze klantenservice.

    We streven ernaar uw alternatief zo snel mogelijk bij te leveren. Zodra uw product is verzonden, ontvangt u hiervan een bevestigingsmail.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Online
  3. Auteur
    Meessen
    Datum
    Heden heb ik mijn nieuwe wasmachine ontvangen. Ondanks dat mevroouw Kastelijn haar best heeft gedaan, blijf ik van mening dat er e.e.a. niet goed zit in het logistieke proces en de wijze waarop het klantcontactcenter is ingericht. Het feit dat deze niet bereikbaar zijn, geeft te kennen dat Mediamarkt Online onvoldoende is ingericht om telefoonstromen a.g.v. BTW-actie goed te kunnen verwerken. Heel jammer want hierdoor verlies je als bedrijf kostbare klanten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Meessen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen