Klacht Media Markt: Mediamarkt komt afspraken niet na en is onbereikbaar!

Meessen

Op 28 jan.2016 een Siemens wasmachine besteld en betaald.
Wel opdrachtbevestiging van Mediamarkt gekregen maar daarna niets meer gehoord. De helpdesk is onbereikbaar en op mails wordt niet gereageerd.
Gewoon schofterig hoe ze met klanten omgaan. Ik zal nooit meer iets bij hen bestellen. Had ik maar een paar tientjes meer uit gegeven en via Coolblue de wasmachine aangeschaft.
Ook in filiaal van Mediamarkt Heerlen kunnen ze mij niet verder helpen omdat het een aparte organisatie is, die losstaat van Mediamarkt webshop.
Mensen wees verstandig en bestel er niets. De ergernis zijn de paar tientjes korting niet waard.
En nu maar hopen dat er niets aan product is want service is beneden alle peil!
Ik ben niet de enige met klachten en dit gaat ze klanten kosten

Zo snel mogelijk contact wanneer deze geleverd wordt!!!!
En fatsoenlijke en bereikbare helpdesk, die je anno 2016 mag verwachten.

Meessen
    Op maandag 8-2 contact gehad met Mediamarkt, mij werd alternatief aangeboden. Heb medewerker gevraagd om bevestiging per mail. Uiteraard bleef deze uit. Op woensdag 10-2 wederom contact gehad. Medewerker kon niets over afspraak herinneren (blijkbaar geen systemen waarin e.e.a. wordt vastgelegd) en beloofde mij dezelfde dag voor 16u terug te bellen. Uiteraard wederom geen telefoontje terug dus ben ik zelf gaan bellen. Medewerker gaf aan nog geen oplossing te hebben. Zo slecht dit!!!!!!!
    Media Markt
    Beste meneer Meessen,

Bedankt dat u contact hebt opgenomen met Media Markt.

Inmiddels hebben wij meerdere malen telefonisch contact gehad, en bent u akkoord gegaan met het alternatief dat u is aangeboden.

Dat u aangeeft dat ik me niets kon herinneren over de afspraak, vind ik jammer. Wat ik niet direct kon terugvinden was het exacte typenummer dat u ter alternatief was aangeboden door de medewerker van onze klantenservice.

We streven ernaar uw alternatief zo snel mogelijk bij te leveren. Zodra uw product is verzonden, ontvangt u hiervan een bevestigingsmail.

Bedankt voor uw geduld.

Charlena Kastelijn
    Media Markt Online
    Meessen
    Heden heb ik mijn nieuwe wasmachine ontvangen. Ondanks dat mevroouw Kastelijn haar best heeft gedaan, blijf ik van mening dat er e.e.a. niet goed zit in het logistieke proces en de wijze waarop het klantcontactcenter is ingericht. Het feit dat deze niet bereikbaar zijn, geeft te kennen dat Mediamarkt Online onvoldoende is ingericht om telefoonstromen a.g.v. BTW-actie goed te kunnen verwerken. Heel jammer want hierdoor verlies je als bedrijf kostbare klanten.

Meessen

Ook een klacht indienen over Media Markt?