Klacht Media Markt: Mediamarkt komt haar afspraken / regelingen niet na

# 199644
css

Mediamarkt levert een tv niet cfm haar leveringsvoorwaarden en evenmin cfm de daarna met mij gemaakte afspraak. Totaal ruim 1,5 dag verloren aan wachten op een tv die uiteindelijk niet geleverd werd. De installatie van de uiteindelijk geleverde tv laat te wensen over en de service daarna is ronduit slecht. Ik moet twee afstandsbedieningen blijven gebruiken voor resp. geluid en het kiezen van een zender, de twee meest gebruikte knoppen. Word doorgestuurd naar Dynalogic c.q. naar de fabrikant, maar ik koop bij Mediamarkt.
Uiteindelijk heb ik hierom de tv conform de koopvoorwaarden bijtijds en conform afspraak retour gezonden, een retourbewijs ontvangen en een toezegging gekregen dat het bedrag binnen 3 dagen wordt teruggestort. De retourregeling van Mediamarkt schrijft een retourbetaling binnen 5-7 dagen voor. Inmiddels zijn er 19 dagen verstreken en ben ik diverse ingevulde klachtenformulieren verder, maar is het bedrag nog steeds niet teruggestort.

Terugstorting aankoopbedrag

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat er veel mis is gegaan met de bestelling van uw televisie. Zoals telefonisch besproken hebben wij contact opgenomen met onze financiële afdeling. Wij hebben hen verzocht zo snel mogelijk een handmatige uitbetaling aan te maken. Zodra wij een bevestiging van hen ontvangen informeren wij u hierover.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Inmiddels hebben wij een terugkoppeling ontvangen. De uitbetaling is handmatig aangemaakt en staat binnen enkele werkdagen op uw rekening. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken om u hierover te informeren, helaas zonder succes. Nogmaals willen wij hierbij excuses aanbieden voor het ongemak. Graag vernemen wij van u of u tevreden bent over de afhandeling van uw klacht via Klachtenkompas.nl

Alvast bedankt.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?