Klacht Media Markt: Mediamarkt komt zijn afspraken niet na

Delta X

Wasmachine die geleverd zou worden, met vooraf nog een bezorgbevestiging tot twee keer toe niet geleverd. Waar je vrij voor hebt genomen de eerste keer en de tweede keer was mijn vrouw thuis. Tevens is door de tweede afzegging ook niet nagekomen wat is beloofd levering binnen 1 tot 8 werkdagen. Hoeveelheid was loopt natuurlijk op in 8 dagen dus zeer veel ongemak hiervan., steeds was wegbrengen etc. Hier reken je niet op zeker niet als ze dingen beloven. Zeer slechte zaak. absoluut geen reclame voor mediamarkt

Sowieso een excuus, met evt.een kleine compensatie

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw wasmachine tot op heden niet is geleverd. Zoals telefonisch besproken geeft onze vervoerder aan dat zij uw wasmachine kwijt zijn geraakt en dat er momenteel een onderzoek loop om na te gaan waar het product zich bevindt. Wij zijn van mening dat u niet langer op een wasmachine hoeft te wachten en hebben daarom een nieuwe zending aangemaakt. De verwachting is dat de wasmachine morgen bij u geleverd wordt. Daarnaast ontvangt u een cadeaukaart voor het ongemak.

Excuses voor het ongemak.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Delta X
    Beste mevr Meijer, ik vind de tegemoet koming een schijntje. Als ik geen klacht had geschreven op klachtenkompas was ik waarschijnlijk nog steeds niet geholpen. Jullie verloten iedere week €100, voor een goede beoordeling als er een goede review geschreven wordt over jullie service en product. Ik denk dat mijn verhaal helemaal niet als review op internet gezet moet worden. Dus ik zou zeggen die prijs voor beste review a €100, zou deze week naar mij moeten. Hopelijk geven jullie gehoor aan deze tip.
    Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben zojuist contact gehad met onze vervoerder en deze geven aan dat de wasmachine vandaag tussen 12:00 en 15:00 geleverd wordt. Betreffende de compensatie die wij u hebben geboden. Hoewel wij begrijpen dat het vervelend is dat de levering niet goed is verlopen kunnen wij u helaas niet meer compensatie bieden dat wij al gedaan hebben. Wel kunt u uiteraard mee doen aan de actie voor de beste review, ook u maakt dan kans op de cadeaukaart van 100 euro.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?