Klacht Media Markt: Mediamarkt komt zijn garantie verplichting niet na.

Barry ...

Heb een Lenovo tablet gekocht die stuk ging binnen de 2 weken , terug gebracht naar de mediamarkt voor reparatie . Valt helaas buiten de garantie drukschade . Heb de tablet altijd juist gebruikt en weet zeker dat de schade niet door onjuist gebruik komt. Dit ook aangegeven en gevraagd om bewijs dat het door mij komt dat de tablet stuk is . En niet een fabrieksfout .Nee zegen ze de constatering dat er drukschade is is voor de mediamarkt bewijs ben het hier zeer zeker niet mee eens. En mag er toch vanuit gaan dat de mediamarkt zijn verantwoording neemt . Heb al meerder keren gevraagd om bewijs maar krijg steeds dat ik het er maar mee moet doen.

Een reparatie binnen garantie . Of een nieuwe tablet .

Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te lezen dat de door u aangeschafte tablet een defect vertoont. Aangezien u de Lenovo tablet bij MediaMarkt Tilburg ter reparatie heeft aangeboden hebben wij uw klacht aan deze vestiging voorgelegd en verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

MediaMarkt Nederland.
    Barry ...
    Enig idee wanneer ik iets ga horen ?

Bedankt voor uw reactie.

Op dit moment is uw klacht nog bij deze vestiging in behandeling. Zij zullen hierover spoedig contact met u opnemen.

Barry ...
    Beste media markt , hoe staat het met de tablet ? Wil wel graag dat er wat vaart in komt . Duurt nu allemaal wel heel lang. Hoor graag van jullie .
    Barry ...
    Ondertussen weer een paar dagen verder nog steeds niets gehoord , lijkt mij niet de bedoeling . Is toch niet zoveel moeite om iets te laten horen .Hoor graag wat jullie voor mij kunnen betekenen?

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben navraag gedaan bij MediaMarkt Tilburg met betrekking tot de status van de afhandeling van uw klacht. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen zullen wij u hierover informeren.

Barry ...
    Dank voor het bericht, maar nee ik ben niet voldoende geïnformeerd weet helemaal niets , wat is nu het probleem ? Waarom moet dit zo lang duren ? Lijkt me een kleine moeite om van tilburg uit wat meer info door te geven . Zoals bv , waar mijn tablet op het moment is en wat de verdere stappen zijn . Heb 21 augustus mijn klacht kenbaar gemaakt en ben 0 verder . En daarvoor liep het al ongeveer een maand . Dus nee k ben niet voldoende geïnformeerd. Een kosteloze reparatie , nieuwe tablet kan toch niet zo lang te hoeven duren . Hoor graag van jullie

Geachte heer/mevrouw ,

Dank voor u bericht, inmiddels kunnen wij in de opdracht zien dat Tilburg u verder heeft geïnformeerd.
    Het product zal opgestuurd worden voor een second opinion naar een andere geautoriseerde reparateur. Indien zij de case anders beoordelen en de conclusie trekken dat het product inderdaad onder garantie moet vallen zal u product kosteloos hersteld worden.
    Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Barry ...
    Oke prima wacht ik het nog even af .
    Barry ...
    Hoe staat het met de tablet ? Lijkt mij allemaal zo lang te duren ?

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben contact opgenomen met MediaMarkt Tilburg om navraag te doen met betrekking tot de status van de afhandeling van uw klacht. Zij zullen hierover spoedig contact met u opnemen.

Barry ...
    Is al weer meer dan 2 weken geleden opgestuurd , blijft maar duren . Ben nu al vanaf juli met jullie bezig over een tablet lijkt me niet echt de bedoeling. Lijkt me niet meer dan redelijk dat ik gewoon een reparatie of nieuwe tablet krijg .

Bedankt voor uw reactie.

Uw klacht is nog in behandeling bij MediaMarkt Tilburg. Wij hebben hen verzocht contact met u op te nemen om de status hiervan met u te bespreken.

MediaMarkt Nederland.
    Barry ...
    Heb nog steeds niks vernomen . Is al weer 5 dagen geleden . Kan toch niet zo zijn dat ik om de paar dagen moet vragen hoe het er mee is .En de enigste oplossing is een reparatie of een nieuwe tablet . Jullie laten het allemaal onledig lang duren .
    Barry ...
    Hallo media markt . Ik weet niet of jullie ooit hebben gehoord van , klant is koning ? Ik ben echt niet ongeduldig maar dit duurt echt allemaal heel lang . Lijkt mij niet nodig. Wil nu toch echt wel heel graag iets van jullie horen . Groeten Barry .
    Barry ...
    Mischien dat ik een x een reactie kan krijgen . Is nu al 1 maand geleden dat mijn tablet voor een second opinion is opgestuurd. Wil graag weten hoe het afgehandeld gaat worden ?
    Geachte meneer,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben uw klacht geëscaleerd bij het management van MediaMarkt Tilburg. Zij zullen zo snel mogelijk (vandaag of uiterlijk morgen) contact met u opnemen om uw klacht te bespreken.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Barry ...
    Vriendelijk bedankt , ik hoop dat ze idd snel van zich laten horen .
    Geachte heer/mevrouw ,

Onze excuses voor het ongemak.
    Wij hebben de vestiging gevraagd om een status update.

Barry ...
    Die excuses zijn vast goed bedoeld hoor , maar ik wil gewoon geholpen worden loopt nu al bijna 3 maanden dat is toch niet nodig lijkt mij .Ik heb gewoon recht op een nieuwe tablet een reparatie . Enig idee waneer ik die status update krijg ? En beter nog wanneer jullie er uit zijn .mag dit allemaal zo maar ? Dadelijk zijn we een jaar verder . Groeten barry
    Media Markt

Wij hebben inmiddels een bericht van de vestiging dat de koop ontbonden is en u recht heeft op u aankoopbedrag.
    U kunt langs bij de winkel om het geld op te halen en/of om het product om te ruilen.

Excuses voor het ongemak.

Barry ...
    Dat is fijn om te horen . Jammer dat het zo lang heeft geduurd , maar eind goed al goed . Groeten barry

Ook een klacht indienen over Media Markt?