Klacht Media Markt: mediamarkt levert aangekocht artikel niet

JanS

Ik heb een laptop besteld en betaald bij mediamarkt. Mediamarkt heeft echter een andere laptop geleverd. Volgens afspraak de laptop teruggestuurd. Mediamarkt bevestigd via de mail de goede laptop op te sturen. Een paar dagen later echter krijg ik een mail dat ze het betaalde bedrag teruggestort hebben. Dit zonder enig overleg en zonder dat ik daarom gevraagd heb. Hierover contact gehad met mediamarkt en wederom bevestigen ze via de mail de goede aangekochte laptop op te zullen sturen. Een paar dagen later weer gebeld en nu zeggen ze dat de laptop niet geleverd kan worden, terwijl deze volgens de site nog gewoon leverbaar is. Echter de aanbieding tijdens de aankoop is er nu niet meer. Mediamarkt wil nu dat ik de laptop voor de actuele veel hogere prijs opnieuw koop en betaal. Na levering zou ik dan het verschil in aankoopbedrag terug kunnen krijgen. Mediamarkt heeft fouten gemaakt via de mail beloftes gedaan en niet nagekomen, en nu moet ik meer gaan betalen en hopen dat ik het verschil terug krijg? Ik ben van mening dat Mediamarkt moet leveren voor het aankoopbedrag, zoals in de overeenkomst bevestigd is.

Ik wil dat mediamarkt het door mij gekochte artikel levert,.

Ook een klacht indienen over Media Markt?