Klacht Media Markt: Mediamarkt levert produkt niet, niet bereikbaar en reageert niet op mails

Klachtnummer
# 154675
Gebruiker
saraln
Datum
1 reactie

Details

De klacht

bij mediamarkt op 31 januari een bosch keukenmachine gekocht.
Op 3 februari kreeg ik de melding dat deze verzonden was.
Bij Post.nl bleef de melding dagenlang staan op "aangemeld maar niet ontvangen" en de verwachte leverdatum schoof steeds door en nu staat er "bezorgdatum niet bekend".
afgelopen dinsdag ben ik gaan bellen. Heb 2x een half uur aan de telefoon gehangen.
In de tussentijd een mailtje gestuurd waar ik geen reactie op heb gehad. Ook nog even met Post.nl gebeld, maar die verwijzen me door naar Mediamarkt. De medewerkster die ik uiteindelijk na lang wachten aan de telefoon kreeg, wilde me eerst nog langer laten wachten, want het zou nog wel komen.... maakte uiteindelijk een aantekening (heb ook een mail ontvangen, waarin stond dat men er snel op terug zou komen), edoch niets meer gehoord of ontvangen.... Jammer Mediamarkt er kan altijd wat mis gaan met een levering, maar daar past een snelle klachtafhandeling bij....

De oplossing

z.s.m. levering van het bestelde en betaalde product

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

    Zoals telefonisch besproken vind ik het erg vervelend dat de door u bestelde keukenmachine niet is geleverd. De keukenmachine is kwijt geraakt tussen het magazijn en PostNL. Inmiddels heb ik een nieuwe zending voor u aangemaakt en deze zal naar verwachting morgen bij u geleverd worden.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen