Klacht Media Markt: mediamarkt levert slechte service en dient het personeel een cursus klantgericht werken aan te biede

huawei#heeft nooit gewerkt#slechte service

in juli 2019 een huawai telefoon gekocht. na enkele weken vielen alle functies van de telefoon uit. tot 3 maal toe naar de smartbar gegaan. de telefoon werd keer op keer naar de fabrieksinstellingen teruggezet en deed het vervolgens weer voor een dag.
bij de 4e maal doorverwezen naar servicepunt. volgens medewerker smart bar konden we het toestel namelijk gewoon omruilen.
helaas had deze medewerker ons verkeerd voorgelicht.
de medewerker van het servicepunt deelde mede dat hij echt eerst 3 maal toegezonden moest worden voor reparatie - pas wanneer het probleem dan niet verholpen is wordt het toestel omgeruild.
toestel ingeleverd na 10 werkdagen terugontvangen, er is een software update gedaan. de klachten zijn niet verholpen,
weer terug naar het servicepunt. de medewerker zegt dat de telefoon dan echt opnieuw voor reparatie weg moet.
waarop ik aangeef oke dus na nog 1 maal kan ik het toestel omruilen.....
de medewerker vraagt hoe komt u daarbij? nou omdat dit is gezegd door uw collega...… de collega komt erbij en geeft aan dit niet gezegd te hebben,
het blijkt namelijk zo te zijn dat er dan onderdelen vervangen moet zijn.
kortom de medewerkers van mediamarkt zijn onvoldoende kundig, ze spreken elkaar tegen en de service is verder beneden peil
ik wacht nu weer af - maar alle vertrouwen in dit bedrijf is weg.

voor de goede orde ik heb ook een uitgebreide klacht bij mediamarkt ingediend en krijg als enige reactie "wij vinden het erg vervelend dat u dit zo ervaart"

ik wil op een normale manier behandeld worden en niet als een lastige klant die staat te liegen behandeld worden,
verder zou ik de telefoon om willen ruilen omdat ieder vertrouwen in dit toestel weg is
ook het vertrouwen in de afdeling reparatie is er niet meer immers het toestel had bij terugkeer exact dezelfde klachten