Klacht Media Markt: Mediamarkt maakt niet waar wat men beloofd

Klachtnummer
# 364100
Gebruiker
Edmar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mediamarkt beloofd wanneer je iets koopt het de volgende dag geleverd wordt, 7 dagen in de week.

Gisteren een telefoon gekocht en betaald. Vandaag zit ik dus met smart op mijn telefoon te wachten.
Helaas, ik kijk bij track & trace

Bezorgmoment

Maandag 6 mei
10.45 - 13.15 uur

Ik bellen met Ghalid van de klantensevice. Ja de provider moet het abbonement nog goedkeuren. Ik kijk naar de orderstatus:

Huidige status:
Bestelling verzonden en afgerond
03-05-2019
afgerond
03-05-2019
aanvraag akkoord bij Vodafone
03-05-2019
betaling ontvangen
03-05-2019
bestelling geplaatst
03-05-2019
aanvraag in behandeling bij Vodafone

Mediamarkt moet niet iets beloven wat ze niet kunnen waarmaken en de klantenservice moet niet onwaarheden gaan verkondigen.

Echt kansloos dit, ik heb juist de telefoon bij hun besteld zodat ik hem de volgende dag zou krijgen.

De oplossing

Ervoor zorgen dat ik vandaag mijn telefoon krijg en dat ze hun site aanpassen en geen beloftes doen maar zeggen dat ze er naar streven het product de volgende dag te bezorgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen