Opgelost door Media Markt: Mediamarkt maakt valse reclame voor Canon Cash back acite

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 250763
Gebruiker
vliet034
Datum
3 reacties

Details

De klacht



Op 19-11-2016 zijn wij met mijn dochter bij de Media Markt
Alexandrium en daar hebben ze een Canon
Camera lens EF 70-300mm F/4-5 voor €439,00. Er hing een kaartje bij dat met de
Canon cashback actie €125,00 terug gevraagd kon worden. Wij nagevraagd of dit
inderdaad zo was en zij waren er van overtuigd. Helaas was de lens niet op
voorraad maar men wilde deze wel online bestellen dan zou deze maandag binnen
zijn. Dit hebben we niet gedaan maar zijn maandag 21-11-2016 naar het filiaal
in Rotterdam Centrum gegaan. Daar hing bij de lens de zelfde aanbieding. Ook
hier hebben we nagevraagd of deze aanbieding nog geldig was en dit werd
bevestigd. We hebben de lens gekocht en via de Cash Back actie bij Canon ons
geld teruggevraagd.

Na een paar weken kregen we van Canon bericht dat de lens
niet onder de actie viel. Wij zijn teruggegaan naar het filiaal in Rotterdam
centrum en de floormanager was erg behulpzaam en wilde dit wel voor ons uitzoeken.
Een paar dagen later belde hij op dat het inderdaad om een verlopen actie ging
maar hij kon ons wel een tegoedbon aanbieden van €25,00.

De oplossing

Ik zou graag de lens terugbrengen of alsnog in aanmerking komen voor de 125,00 omdat dit volgens mij niet normaal is dat twee filialen zo omgaan met aanbiedingen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Zoals telefonisch besproken vinden wij het vervelend te vernemen dat de cashback actie al verlopen is. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact opgenomen met Media Markt Rotterdam Centrum om het te bespreken. Momenteel wordt er even uitgezocht hoe het precies zit. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen van Media Markt Rotterdam Centrum dan informeren wij u hierover.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Helaas hebben wij nog geen reactie mogen ontvangen van Media Markt Rotterdam Centrum. Wij hebben hen verzocht ons spoedig een update te geven over de status zodat wij u hierover kunnen informeren.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben inmiddels een terugkoppeling van Media Markt Rotterdam Centrum ontvangen. Zoals telefonisch besproken kunt u de lens retourneren bij Media Markt Rotterdam Centrum. Ik heb de service balie er over geinformeerd dat u het product komt retourneren. Uiteraard dient het product wel geheel compleet en in goede staat te zijn.

    Wij vernemen graag of u tevreden bent met de geboden oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vliet034
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik kon de lens terugbrengen wat volgens mij de beste oplossing is, dan is er verder ook geen discussie.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen