Klacht Media Markt: MediaMarkt moet producten van een bestelling los kunnen versturen (i.v.m levertijd)

xSynergy

Ik heb een HP laptop bij MediaMarkt besteld (met levertijd tussen de 1 en 7 werkdagen). Maar er zit dan ook een actie bij dat je bij elke HP laptop een HP printer er gratis bij krijgt. Toen ik de laptop had besteld kreeg ik een bericht dat de printer was uitverkocht en moet nu 2 weken wachten op me laptop+printer, omdat de printer niet op voorraad is. MediaMarkt wil niet eerst de laptop opsturen en later pas de printer (ik heb de printer niet eens nodig).

Dat MediaMarkt eerst de laptop opstuurt en als de printer weer op voorraad is, dat ze dan de printer opsturen (dus 2x versturen, aangezien het niet mijn schuld is dat het is uitverkocht maar er wel aan voor heb betaald en 2 weken moet wachten).

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben zojuist getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes.

Uit onze gegevens blijkt dat de door u bestelde producten vandaag op het door u opgeven adres geleverd zijn. Wij vernemen wij graag of de uiteindelijke levering van de producten naar wens verlopen is.

Indien u wenst dat wij u hierover nogmaals telefonisch benaderen ontvangen wij graag een datum en tijdstip waarop u telefonisch bereikbaar bent.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?