Klacht Media Markt: Mediamarkt neemt oude wasmachine onterecht niet mee

Klachtnummer
# 268685
Gebruiker
KdeGroot
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Vorige week heb ik een nieuwe wasmachine gekocht bij de Media Markt. Dit heb ik na een bezoek in de winkel, thuis via internet gedaan omdat de wasmachine vanuit de winkel niet op voorraad was. Voor 14,95 extra kon ik de wasmachine laten aansluiten en de oude wasmachine zou dan (na afkoppeling en leeg laten lopen) meegenomen worden.
Ik had de wasmachine normaal leeg laten lopen door het filter onderin de wasmachine open te zetten en de wasmachine schuin te houden. Voor de rest netjes afgekoppeld en klaargezet voor transport. Daarnaast had ik de wasmachine ook nog schoongemaakt, omdat dat de bedoeling was, volgens de voorwaarden.
Op de dag van levering werd de wasmachine netjes gebracht en geinstalleerd. OP het moment dat de oude wasmachine meegenomen moest worden deed de bezorger het filter open en kwam er nog een heel klein beetje water uit. Waarop de bezorger zegt deze nemen we niet mee, want er zit nog water in. Aangezien ik al een beetje geirriteerd was omdat de bezorger al later was dan de aangegeven tijd, heb ik aangegeven dat we de wasmachine wel helemaal leeg hebben laten lopen, maar wat ik dan had moeten doen om hem helemaal leeg te krijgen. Hij gaf daarbij aan dat ik de wasmachine op zijn kop had moeten zetten. Ik vind dit echt te belachelijk voor woorden. Dit had de media markt dan tijdens ons gesprek in de winkel duidelijk aan moeten geven: Let op de wasmachine moet op zijn kop staan om hem helemaal leeg te krijgen.
Ik zit nu dus nog met een kapotte wasmachine op zolder, die ze niet willen komen ophalen.

De oplossing

Alsnog ophalen van de wasmachine, aangezien ik in mijn ogen alle normale handelingen heb uitgevoerd om de wasmachine schoon, droog en transportklaar te maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas kregen wij de melding dat wij geen verbinding konden maken met het gekozen nummer.

    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorgdienst uw wasmachine niet heeft meegenomen omdat er nog wat water in de wasmachine zat. Graag vernemen wij van u, wanneer u telefonisch bereikbaar bent om de klacht telefonisch te bespreken.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland


  2. Auteur
    KdeGroot
    Datum

    Geachte heer, mevrouw,

    U kunt ons morgen (vrijdag 28/7) telefonisch bereiken rond 14:00 uur.

    We horen graag van u.

    Met vriendelijke groet,
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Zoals telefonisch aangegeven is er een ophaalopdracht aangemaakt om uw oude wasmachine op te halen. U wordt per mail op de hoogte gehouden, hoe laat ze ongeveer bij u voor de deur zullen staan.

    Wij hopen hiermee uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

    Mw. K.Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen