Klacht Media Markt: mediamarkt onderneemt niets naar dynalogic

Arnold schipper

Op woensdag 27 december jl een televisie besteld bij mediamarkt, bericht gekregen van dynalogics dat hij donderdag geleverd zou worden. Helaas donderdag een vrije dag genomen en geen tv, de levering was manco.

Donderdag een mail gekregen dat de tv vrijdag zou komen, dus weer een vrije dag genomen en en je raad het al,,,, geen tv. Er zou een fout gemaakt zijn in het sorteercentrum. Na diverse malen bellen met dynalogics en mediamarkt werd ik ook niet veel wijzer van. Als klant heb je niets meer in te brengen schijnbaar.

Zaterdag een mailtje, hiep hiep hoera, uw tv word zondag bij u geleverd. De vreugde was echter van korte duur immers zondagochtend kreeg ik weer een mailtje dat er een fout gemaakt was in het sorteercentrum en de tv kon voor de derde maal niet geleverd worden.

Nog nooit in mijn hele leven zo een waardeloos bedrijf meegemaakt als dynalogics en niet te begrijpen dat mediamarkt met deze bezorgdienst in zee gaat. Voor mij geen mediamarkt en dynalogics meer.

Ik ben toch niet gek,,,,,,,,,,,,,,,

ga nu eens eindelijk contact opnemen met dynalogic en maak deze gasten eens duidelijk dat ik een KLANT ben,,,,,,,,,,,,,

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw bestelling tot op heden niet is geleverd. Hiervoor onze welgemeende excuses. Door een sorteerfout bij onze vervoerder heeft de levering niet plaats kunnen vinden. Van onze achterliggende afdeling hebben wij inmiddels vernomen dat u de bestelling heeft geannuleerd en dat het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk wordt teruggestort op uw rekening.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?