Klacht Media Markt: Mediamarkt oplichters

Klachtnummer
# 290902
Gebruiker
Tjpdv
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Voordat de 21% dagen van de mediamarkt waren begonnen heb ik de prijzen voor mijn te aanschaven van 2 tv's. Goed in de gaten gehouden vlak voor deze dagen zijn de prijzen fors omhoog gegaan en zijn de prijzen weer gelijk aan de concurrent net als daarvoor dus niets geen korting maar misleiding

Gewenste oplossing

Lijkt me duidelijk dat de prijs van de concurrent die mediamarkt ook steeds aanhoud dat je daarop dan korting krijgt en niet de prijs voor de Aktie in mijn geval 340€ omhoog gooit en dan korting geeft zodat je weer op de zelfde prijs uitkomt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Zoals zojuist telefonisch besproken ontvangen wij graag het merk en type nummer van de artikelen welke u had willen aanschaffen tijdens onze BTW weg ermee actie, zodat wij de door u aangegeven prijswijzigingen nader kunnen onderzoeken.

    Wij vernemen graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Enige tijd geleden hebben wij het merk en typenummer van het product dat u tijdens onze BTW weg ermee actie had willen aanschaffen opgevraagd.

    Tot op heden hebben wij geen reactie van u ontvangen.

    Indien u wenst dat wij uw klacht alsnog in behandeling nemen ontvangen wij graag de bovenstaande gegevens. Mocht u deze gegevens niet binnen 10 dagen aanleveren gaan wij er vanuit dat uw klacht is opgelost en zal deze automatisch afgesloten worden.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer.
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen