Klacht Media Markt: Mediamarkt raakt mijn geretourneerde pakketje kwijt en biedt geen oplossing.

oploskoffie123

Beste Mediamarkt,
30 augustus heb ik mijn xbox one elite controller geretourneerd naar jullie reparatie centrum in Goes. 31 augustus is hij daar volgens de track & trace door jullie ontvangen. Ik heb daarna niks meer van jullie gehoord dus ben ik er zelf maar achteraan gegaan bij de klantenservice. Ik word hier van het kastje naar de muur gestuurd en ongeveer 10 belletjes later blijkt dat jullie hem zijn kwijtgeraakt. De reden zou zijn dat ik een product dat ik in de winkel heb gekocht online geretourneerd heb. Op jullie website staat nergens duidelijk aangegeven dat dit niet mogelijk is. Wel staan er 2 verschillende mogelijkheden voor defecte producten. Met een eerder teruggebrachte televisie ben ik naar de winkel gegaan en daar zei de medewerker dat zij daar geen kapotte producten aannamen dus moest ik het online retourneren. Vandaar dat ik dit met deze controller ook heb gedaan. Daarna zegt jullie medewerker heeft u verder nog vragen? Ik kan hier simpelweg niet bij, is dit de klantenservice van Mediamarkt? Jullie raken mijn controller kwijt en dat is het einde van dit verhaal? Ik vind dit een hele slechte behandeling van dit probleem. Mijn adres, de factuur, telefoonnummer zit bij het pakketje. Als jullie hem daar niet kunnen behandelen bellen of mailen of sturen jullie het pakketje toch even terug naar mijn adres? Ik vind het geen probleem om daar voor te betalen.

Ik wil mijn defecte controller in ieder geval terug. Mocht Mediamarkt hem niet terug vinden dan wil ik of een tegoedbon of een nieuwe controller.

Media Markt
    Geachte heer/mevrouw ,

Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen, excuses voor het ongemak,
    De case zal in behandeling genomen worden en u zal spoedig voorzien worden van een inhoudelijke reactie.

M.Hoogendijk

Ook een klacht indienen over Media Markt?