Klacht Media Markt: Mediamarkt reageert niet, probeert alles in de doofpot te stoppen.

Klachtnummer
# 424283
Gebruiker
Timmerman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb op 21-12-19 een Nest thermostaat bij Mediamarkt gekocht en op 23-12-19 geretourneerd.
Volgens de medewerker zat er iets op geplakt waaronder hij de beschadiging verwachtte. Vier personen hebben geprobeerd dit te verwijderen maar dat lukte niet. Hierdoor zag je krasjes. Zei, nu is hij wel beschadigd, Wat bleek zij probeerde de beschermlaag, over de sensoren, te verwijderen. Kreeg na veel touw getrek, van de € 209, € 150 terug. Vroeg wat er nu met het artikel gebeurd, het wordt weer als beschadigd artikel verkocht. Nu ik daar een klacht over heb in gediend zeggen zij op 7-1-20 dat hij zo beschadigd was dat zij het moesten vernietigen. Wie geeft nu € 150 terug voor een artikel dat vernietigd moet worden. Deze € 150 haalde hij zo uit de , winkel kassa. Heb hem er op gewezen dat ik nooit cash geld terug krijg omdat ik met Visa betaal.Op de brief van 7-1-20 en alle e-mails wordt niet gereageerd.7-2-20 beloven zij binnen 48 uur contact op te nemen 14-2-20 nog steeds niets gehoord.

De oplossing

Mijn € 60 ,die ik te weinig heb terug gekregen, alsnog terug betaalt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?