Klacht Media Markt: Mediamarkt reageert niet

Turgay

De koffieautomaat die wij op 22 december 2018 bij de vestiging in Rotterdam-zuid hebben gekocht is inmiddels 3 keer ter reparatie aangeboden. Echter blijft dit probleem zich voordoen en de automaat is nog steeds defect.

De laatste keer op 4 januari 2020 is de automaat opgehaald. Klacht is wederom niet verholpen. Er is niets gedaan aan de automaat aldus de medewerker (naam is mij bekend). Leidinggevende kon mij niet te woord staan ivm een overleg. Er kon geen contact opgenomen worden met de fabrikant.
Afgesproken dat ik maandag 6 januari 2020 teruggebeld zou worden door een leidinggevende. Dit is tot op heden niet gebeurd. Officiele klacht ingediend via de site van Media Markt. Klacht wordt doorgestuurd naar de filiaal of afgehandeld als (klacht afgehandeld).

Op 4 januari 2020 heb ik zowel mondeling als schriftelijk Media Markt ingebreke gesteld (op het reparatieformulier heb ik het volgende vermeld: Product is wederom niet gerepareerd. Hierbij stel ik Media Markt in gebreke. Bij geen gehoor binnen 14 dagen, wil ik de koopovereenkomst ontbinden. Daarna ook per mail bevestigd.

Tot op heden ben ik niet gebeld door de leidinggevende of door iemand anders van de mediamarkt.

Na 3 maal een reparatie doet de automaat van 800euro het nog steeds niet. Ik wens ontbinding van de overeenkomst en mijn geld retour.

Ook een klacht indienen over Media Markt?