Klacht Media Markt: Mediamarkt repareert scherm, maar maakt iPad onklaar.

R. Blaauw

Nadat mijn zoontje op vakantie de iPad had laten vallen, merkten we een kleine barst in het scherm op. Hij werkte verder nog prima, maar om verder barsten te voorkomen besloten we toch maar om het scherm te laten repareren. Bij de Media Markt kon dat, daar hebben we hem ook gekocht in april dit jaar. Het repareren duurde iets langer dan beloofd, maar ok.
Thuisgekomen bleek het scherm gemaakt, maar de middelste rij sensoren werkten niet meer. Swipen van links naar rechts en vice versa lukte niet. iPad onbruikbaar.
Teruggegaan naar Media Markt en daar werd mij verteld dat ze geen licentie hebben om meer te repareren dan alleen het scherm. Mag niet van Apple.....
En het zou ook kunnen zijn dat het door de val is gekomen. Ik heb ze uitgelegd dat dat niet zo was.
Ik kon weer gaan, 149 euro armer en een waardeloze iPad van 358,98 euro. En een hoes, ja we kopen alles bij MM.
Als je iets repareert en je maakt het juist stuk, doe er dan wat aan! Ik ben zeer teleurgesteld. Wellicht ga ik andere opties onderzoeken.

Repareren, desnoods door Apple. Of een vervangende iPad, deze was pas 4,5 maanden oud.

Media Markt

Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen, onze excuses voor het ongemak.
    Wij hebben de case doorgezet naar desbetreffende winkel die u zullen voorzien van een inhoudelijke reactie.

M.Hoogendijk
    R. Blaauw
    Inmiddels heeft Mediamarkt weer contact opgenomen en de Ipad wordt weer gerepareerd.
    R. Blaauw
    Het scherm is vervangen en de IPad werkt weer. Goed en zeer snel opgelost.

R. Blaauw
De Ipad is door Dirkjan van de Mediamarkt van een nieuw scherm voorzien en alles werkt weer! Goede communicatie en snelle afhandeling. Ik was zeer tevreden. Binnen de garantietermijn is het scherm weer losgeraakt. Twee keer terug geweest, uiteindelijk vertoont het scherm weer dezelfde kuren als na de eerste reparatie. Mijn advies: laat het scherm van een IPad niet repareren bij de Mediamarkt.

Ook een klacht indienen over Media Markt?