Opgelost door Media Markt: Mediamarkt stuurt nepmailtjes onder de mom van Koopnacht.

content Opgelost
DJ67

Ik krijg op woensdag 12-07-2017 om 22.02 een email van de Mediamarkt dat het koopnacht is van 22.00 t/m 09.00. Er staan aantal aanbiedingen op dat je kan bestellen. Ik bestel om 22.10 een soundbar, maar zie bij het afrekenen dat de originele prijs daar staat. Ik besluit om toch te betalen in de veronderstelling dat het later gecorrigeerd wordt door Mediamarkt. Omdat de klantenservice 'bereikbaar is tot 23.30' probeer ik ze te bellen. Maar krijg nadat ik door een keuzemenu geleid ben, geen gehoor meer. Volgende ochtend om 10 uur bel ik weer en deze keer krijg ik meteen gehoor. Van de medewerkster krijg ik te horen dat ze de prijzen pas om 23.00 uur aangepast hebben omdat ze een storing hadden. Klopt ook niet, want om 23.45 heb ik nog op de site gekeken en de originele prijs stond er nog steeds op. Ze zegt dat ze niets voor me kan betekenen en dat ik het product naar de mediamarkt mag terugbrengen. Ik vind dit erg vervelend.

Of de juiste prijs berekenen of hun product zelf komen ophalen en stoppen met nepmailtjes naar klanten te sturen.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de prijzen niet waren aangepast tijdens de koopnacht. Door problemen zijn deze rond middernacht pas aangepast. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken om uw klacht inhoudelijk te bespreken en te zoeken naar een passende oplossing. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    DJ67
    Van mevrouw Meijer begrepen dat het verschil met de aanbieding teruggestort wordt op mijn rekening. Zeer tevreden met deze oplossing.

DJ67
Het verschil van de betaalde bedrag en de aanbieding is teruggestort.

Ook een klacht indienen over Media Markt?