Klacht Media Markt: MediaMarkt wil defect product niet terug nemen

Klachtnummer
# 377758
Gebruiker
Alex
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een stofzuiger besteld bij de MediaMarkt en deze was na 1 week gebruik defect. Ik heb deze direkt retour opgestuurd. Na enkele weken heb ik nog geen terug storting ontvangen, dus ik heb contact genomen met de MediMarkt. Ik krijg te horen dat de stofzuiger ter reparatie is aangeboden en als deze gemaakt wordt dan krijg ik deze terug. Ik heb ze op de hoogte gesteld dat ik deze niet wil terug nemen. Een product die al na 1 week al kapot is wil ik niet meer hebben. De medewerker informeert mij dat deze niet mogelijk is en dat als enige optie is om de stofzuiger te repareren en terug sturen naar mij. Ik ben helemaal niet eens en wil mijn geld terug.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug. 179,95 EUR.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen