Klacht Media Markt: mediamarkt wil mij geen nieuw product of geld teruggeven

Klachtnummer
# 399085
Gebruiker
cmc
Datum
0 reacties

Details

Klacht

beste klachtenkompas ik had bij de mediamarkt eemplein amersfoort 1 a 2 maanden geleden mn dji tello drone die ik bij hun nieuw had gekocht gebracht voor reparatie de 1e keer kreeg ik hem na 1 week terug maar niet gerepareerd en de 2e keer heb ik hem weer gebracht de dji tello drone in een doosje van de gamesir controller nu had de verkoper opgeschreven dat het om de reparatie van een muis of controller ging terwijl de verkope donders goed wist dat het om de reparatie van mn dji tello drone ging 1 motortje was kapot en moest vervangen worden maar na 1 week kreeg ik bericht dat de reparatietermijn was overschreden en dat ik een nieuwe zelfde drone of geld terug kon krijgen maar ze doen moeilijk en zeiden dat dat een vergissing was en ze beloven van alles maar nu dik 2 maanden later heb ik nog niks de verkoper die mn drone de 2e keer had ingenomen en had opgestuurd naar goes voot reparatie ontkent zelfs alles dat hij er niks van weet echt zeer schandalig wat kan ik hier aan doen groetjes chris clifford missler uit amersfoort

Gewenste oplossing

ik wil dat mediamarkt eerlijk is en mij gewoon een nieuwe dji tello drone of anders mn geld terug geeft want hun hadden hem opsgestuurd en hij komt nooit meer terug dan moeten ze op zijn minst mn geld teruggeven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen