Klacht Media Markt: Mediamarkt zet mensen af met verzendkosten

Klachtnummer
# 402220
Gebruiker
Leon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Koelkast besteld bij Mediamarkt Online met verzending op een bepaald tijdstip. Hier extra 29,95 aan verzendkosten voor betaald. Mediamarkt heeft deze tijd niet doorgegeven aan Dynalogic.

Al met al ruim 10 gesprekken gevoerd met mediamarkt support en zij kunnen zich niet vinden in hun fout. Ook telefoonkosten van Dynalogic in opdracht van Mediamarkt Support worden niet vergoed.

Al met al een week zonder koelkast gezeten met ook daar extra kosten tot gevolg.

De oplossing

Ik wens dat Mediamarkt alsnog excuses maakt en de telefoonkosten van Dynalogic+verzendkosten (samen ongeveer 45 euro) terugstort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?